Alexander_____ Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 FI är en rätt så lös semifisk. Jag vet ärligt talat inte vad han kan ha här på river, men jag antar att det kan vara lite av det mesta. Hade inte blivit chokad om han hade mig slagen med en hand som 26 eller 67. Han har en fold to river bet på 85%. Vílket jag antar betyder att han inte är lika pigg på att syna ner river med en dålig hand som alla andra gator där han synar friskt. SB ($894) BB ($1000) UTG (FI) ($1001.56) MP ($2037) Hero ($985) Button ($1685.25) Preflop: Hero is CO with Q:heart:, 9:heart:. UTG calls $10, 1 fold, Hero raises to $45, 3 folds, UTG calls $35. Flop: ($105) 3:spade:, 8:heart:, 7:diamond: (2 players) UTG checks, Hero bets $64, UTG calls $64. Turn: ($233) Q:club: (2 players) UTG checks, Hero bets $160, UTG calls $160. River: ($553) 6:heart: (2 players) UTG checks, Hero ? Jag brukar vara sjukt glad på att värdebeta i sådana här lägen, men här känns det som att vi kan ha blivit utdragna / slowspelade / slagna av QJ/QT. Ca 700 bucks kvar. VB? runt 175? eller pott för att han ska hitta hjältesyn? Citera
ebisumaru Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Även om han är dålig, hur kommer han till turn med QT eller QJ? Jag värdebetar 350 eller nåt här. Samtidigt om han är dålig kan jag tänka mig ett mindre bet. Citera
vorre Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Standardcheck. Du skriver ju sjalv att han foldar det mest po river, alltso kanns ett vardebet i denna situation javligt daligt, vid pottbet-omslag so ar du nastan pottcomittad.......nej detta kanns som om du oftast bara kan fo syn eller raise av en battre hand. Ett altenativ vore att gora ett jattetunt vardebet, men det kanns ganska onodigt att riskera omslag. Citera
Spelgalen Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 en bet skriker styrka så det blir svårt att få betalt av sämre händer. dessutom gillar lite sämre spelare att spela passivt och c/raisa nöten på river. även om vi ofta vinner handen hade jag checkat här. Citera
LongAgo Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Håller med om att det är en VB här ~200-250, hur slutade handen? Citera
Alexander_____ Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 Jag stekte en stund och fick för mig att han oftare skulle syna vinnande än syna slagen så jag checkade och han visade upp 55. Mot en regular VBar jag där alltid då jag normalt har bästa handen mot en bra spelare + balansspel. Mot fisk är jag kluven, känns 50/50. Citera
Recommended Posts