MFS Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 jag har ett litet dilemma. Har spelat poker i lite mer än ett halv år, ligger några k plus. Nu är jag sugen på vinna mer och har fått för mig att börja läsa några poker böcker. Så jag undrar vilka av dessa 6 böcker jag ska läsa säg gärna vilken ordning som blir bäst med. Sklansky, David No Limit Hold 'em: Teori och praktik Sklansky, David Pokerteori - Lär dig tänka som ett pokerproffs Sklansky, David Hold'em poker för avancerade spelare Sklansky, David Hold'em med små insatser : Vinn stort med expertspel Doyle Brunson's Super System Doyle Brunson's Super System 2 Ni får gärna komma med andra förslag också, istället för någon av de ovanståeende böckerna. Jag spelar mest cg NL Holdem ibland några tuneringar men det är inte lika ofta så jag börjar med NL cg. Tack på förhand Citera
crillux Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Varför inte ta en titt i forumdelen "Studier" istället? http://pokerforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=23 Citera
MacDaddy Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Läs forum istället. BÖcker ger inte mkt om man spelat något år. Citera
Recommended Posts