stasjo Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Tog ut 25K SEK från expekt den 17 april till mitt VISA och dem har inte kommit ännu. Är detta ett själ för oro eller är det bara att vänta? Hur länga borde jag vänta innan jag börjar snacka med supporten? Jag har tidigare utfört visa uttag från expekt men då har det gått bra mycket snabbare. Transaktionen finns listad under transaktions listan: 17-04-2007 21:19 utbetalning visa -25028.00 SEK och jag fick ett mail den 17onde där det stod att den var "processed" Citera
kungbohman Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Hmm, att du inte dragit iväg 10 mail är väl ett mirakel? Såklart du ska maila dem då det ska ta 4-5 BANKDAGAR. Jag gjorde ett uttag på 3300 dollar respektive 750 dollar. Dem kom efter 3 respektive 5 dagar. Maila dem genast. Citera
stasjo Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Jag mailade dem förra veckan, fick först nåt diffust svar från en norsk att dem ville ha bankpapper eller nåt. Sedan från svenska supporten att pengarna var på väg (standard mail) typ Citera
anton1080 Postad 3 Maj , 2007 Rapport Postad 3 Maj , 2007 Hade samma problem, bara att skicka in foto på pass/körkort och visakortet du gjorde din insättning med. Citera
stasjo Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 jag har gjort uttag därifrån till VISA förut och då har det funkat utan problem. Har inte fått någon förfrågan efter pass eller dyl häller Mailade ett utdrag fårn min internet bank nu ivf... tror ni prinscreens räcker? Stod tydligt mitt namn och kontonummer. Citera
Recommended Posts