vincentblack Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Ikväll var det livepoker, så jag har inte hunnit med så mycket nätspel. Livepokern gick utmärkt. Behövde det efter en rejäl backsession för ett par veckor sen. Plus ca 600 slutade det Nätspelet gick halvknackigt hela tiden. Låg marginellt plus och skulle bara spela sista varvet när denna inträffade. Hand 58. Typisk "jag ska bara spela sista varvet-utdragning" Seat 3: vincentblack ($47.10 in chips) Seat 4: pokermee ($217.90 in chips) Seat 6: nolllll ($250.20 in chips) ANTES/BLINDS vincentblack posts blind ($1), pokermee posts blind ($2). PRE-FLOP nolllll bets $8, vincentblack bets $13, pokermee folds, nolllll bets $42, vincentblack calls $33.10 and is all-in. FLOP [board cards ,, ] TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN nolllll shows [ , ] vincentblack shows [ , ] nolllll wins $2.90, vincentblack wins $94.20. Jag trodde faktiskt att jag fortfarande var plus efter den handen, men jag hade räknat lite fel, och det spelar väl ingen större roll heller $24 $19,465 Sorry för utdragningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2007 Sorry för utdragningen Lugnt.. det där är glömt nu. Tillhör det vanligheterna att du synar dig all in med 55? Det har för övrigt börjat gå enormt mycket bättre nu när jag slutat skriva dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts