Full Tilt Poker Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Nu har vi lagt till Moneybookers i vårt utbud av betalningstjänster. Mer information hittar ni på länken nedan: http://www.fulltiltpoker.com/deposit.php#moneybookers Kom gärna med feedback. Under tiden jobbar vi vidare på flera andra betalningslösningar som jag hoppas kunna presentera inom kort. mvh Full Tilt Poker Citera
moffe Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Just nu kan jag ej göra en insättning med moneybookers . står att man ska försöka senare Citera
Full Tilt Poker Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Just nu kan jag ej göra en insättning med moneybookers . står att man ska försöka senare Vi hade för cirka ett dygn sedan tekniska problem med just Moineybookers. Den senaste infromation jag har är att allt sedan ett antal timmar tillbaka skall fungera som vanligt. Om du fortfarande har problem. Skicka då ett mail till cashier@fulltiltpoker.com. mvh Full Tilt Poker Citera
Full Tilt Poker Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Just nu kan jag ej göra en insättning med moneybookers . står att man ska försöka senare Vi hade för cirka ett dygn sedan tekniska problem med just Moineybookers. Den senaste infromation jag har är att allt sedan ett antal timmar tillbaka skall fungera som vanligt. Om du fortfarande har problem. Skicka då ett mail till cashier@fulltiltpoker.com. mvh Full Tilt Poker Citera
tetris Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Snabb fråga: Går det även ta ut med moneybookers? Kunde nämligen inte hitta någon info om det. Citera
tetris Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Snabb fråga: Går det även ta ut med moneybookers? Kunde nämligen inte hitta någon info om det. Citera
magik Postad 16 Maj , 2007 Rapport Postad 16 Maj , 2007 Jag vill också veta om det går att ta ut pengar till moneybookers. Citera
Full Tilt Poker Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2007 Med Moneybookers kan du båda ta ut och sätta in pengar. Dock kröver det för uttag att du har gjort en insättning tidigare. Har ni tex använt både Neteller och Moneybookers. Skicka då ett e-post till cashier@fulltiltpoker.com ifall ni önskar ha Moneybookers som primärt uttagsalternativ. Trevlig helg! Full Tilt Poker Citera
cyboman Postad 5 Juni , 2007 Rapport Postad 5 Juni , 2007 Jag kan inte sätta in pengar med Moneybookers, jag hamnar bara på sign-up-sidan, får aldrig chansen att logga in på mitt konto. Citera
cyboman Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Skönt med sån respons från Full Tilt. PokerStars tog gärna emot mina pengar istället. Citera
SouthEast Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Gjorde precis en insättning via Moneybookers, inga problem alls. Tog mindre än en minut så vart det klart. Har aldrig gjort nån insättning på FT tidigare. Citera
Recommended Posts