Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

:twisted:

Inte i VARENDA handanalys, men flera. Men jag har också haft rätt flera gånger, och vid åtminstone ett par tillfällen varit nästan ensam om att ha gjort en riktig bedömning, visade det sig när handen var klar. OK, jag kan ha fel här..återstår att se.

RESULTATORIENTERAD:evil: :evil: :evil: :evil::cry: :cry: :twisted: ?

Postad

Någon klagade på killen som sa fold, hade han inte rätt?

Wp punkrock_kid å grattis till potten green.

Jag hade också synast, fast jag spelar Nl 20 och där hade man kunnat syna med ett högt pocketpar också så jag ska inte kommentera handen.

Postad
Någon klagade på killen som sa fold, hade han inte rätt?

Wp punkrock_kid å grattis till potten green.

Du verkar ungefär lika smart. Du tror inte att jag i princip "visste" att den andra killen hade floppat stege? Om man har hängt på forumet under en längre tid så vet man att de flesta analyserna som postas från lägre nivåer är förklädda badbeats. Att Decoy "hade rätt" den här gången gör honom tyvärr inte till en bättre analytiker, handreader än de som förespråkar syn.

Postad
Du verkar ungefär lika smart. Du tror inte att jag i princip "visste" att den andra killen hade floppat stege? Om man har hängt på forumet under en längre tid så vet man att de flesta analyserna som postas från lägre nivåer är förklädda badbeats. Att Decoy "hade rätt" den här gången gör honom tyvärr inte till en bättre analytiker, handreader än de som förespråkar syn.

kan bara hålla med.

Postad

Jag håller med "punkrock" här. Alltför ofta tjafsas det om bad beats i HA-trådarna. Vad vi vill komma fram till är vad som är vinnande i längden. Då är utgången av en enskild hand inte intressant. Tar man en syn som är matematiskt och readbaserat korrekt så är den korrekt oavsett om man vann eller förlorade potten.