Gå till innehåll

Hakflem - turnerar på

Hakflem

Recommended Posts

• Svars 805
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Shortstackad på Crypto efter det att jag höjt med QQ, en shortstack pushat, en spelare bakom synat och ett A floppat (de hade A6 och A10).

På Mansion har jag strax under startstack, kortdöd.

På Stars bustade jag i denna stora pott på nån typ av runner runner historia. Som tur är så pushade han inte preflop , så detta måste nog kategoriseras som ytterligare en bad beat till handlingarna. Redan på turn kände jag att detta skulle sluta som förväntat.

PokerStars Game #10818100456: Tournament #54372192, $50+$5 Hold'em No Limit - Level VII (150/300) - 2007/07/07 - 16:38:39 (ET)

Table '54372192 63' 9-max Seat #5 is the button

Seat 1: nevagetit (6265 in chips)

Seat 2: TX_Player (9800 in chips)

Seat 3: Hakflem (5840 in chips)

Seat 4: RandyV (3335 in chips)

Seat 5: x Smart x (4300 in chips)

Seat 6: gambler381 (8275 in chips)

Seat 7: cxplus (3595 in chips)

Seat 8: bob543 (2445 in chips)

Seat 9: hmduisburg (3535 in chips)

nevagetit: posts the ante 25

TX_Player: posts the ante 25

Hakflem: posts the ante 25

RandyV: posts the ante 25

x Smart x: posts the ante 25

gambler381: posts the ante 25

cxplus: posts the ante 25

bob543: posts the ante 25

hmduisburg: posts the ante 25

gambler381: posts small blind 150

cxplus: posts big blind 300

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hakflem 10 of Hearts10 of Diamonds

bob543: folds

hmduisburg: folds

nevagetit: raises 600 to 900

TX_Player: calls 900

Hakflem: raises 1100 to 2000

RandyV: folds

x Smart x: folds

gambler381: folds

cxplus: folds

nevagetit: folds

TX_Player: calls 1100

*** FLOP *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of Clubs

TX_Player: bets 7775 and is all-in

Hakflem: calls 3815 and is all-in

*** TURN *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs

*** RIVER *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs2 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

TX_Player: shows Ace of DiamondsKing of Clubs (a flush, Ace high)

Hakflem: shows 10 of Hearts10 of Diamonds (three of a kind, Tens)

TX_Player collected 13205 from pot

cxplus said, "ouch"

*** SUMMARY ***

Total pot 13205 | Rake 0

Board 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs2 of Clubs

Seat 1: nevagetit folded before Flop

Seat 2: TX_Player showed Ace of DiamondsKing of Clubs and won (13205) with a flush, Ace high

Seat 3: Hakflem showed 10 of Hearts10 of Diamonds and lost with three of a kind, Tens

Seat 4: RandyV folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: x Smart x (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: gambler381 (small blind) folded before Flop

Seat 7: cxplus (big blind) folded before Flop

Seat 8: bob543 folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: hmduisburg folded before Flop (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger pyrt till på Mansion med 500 kvar på 50/150. Detta hände:

UTG höjer 4bb vilket ju är rätt starkt så jag överväger att bara syna i BB med AKo. Men sen så synar en kille i sen pos och jag känner att det är dax att förlora en flipp mot JJ/QQ mot UTG så jag ställer in. Han synar mkt riktigt, fast endast med 99 men det räcker ju gott och väl mot kalla killen.

Har dock jobbat mig upp på crypto och ligger 28/46 med 20 ITM. Har faktiskt vunnit en flipp till där, så det kanske kan bli nåt.

Länk till kommentar

Ligger pyrt till på Mansion med 500 kvar på 50/150. Detta hände:

UTG höjer 4bb vilket ju är rätt starkt så jag överväger att bara syna i BB med AKo. Men sen så synar en kille i sen pos och jag känner att det är dax att förlora en flipp mot JJ/QQ mot UTG så jag ställer in. Han synar mkt riktigt, fast endast med 99 men det räcker ju gott och väl mot kalla killen.

Har dock jobbat mig upp på crypto och ligger 28/46 med 20 ITM. Har faktiskt vunnit en flipp till där, så det kanske kan bli nåt.

Det finns hopp igen...

Länk till kommentar

Ödesminut, bustar som nr 32 på Crypto med A6o från button mot AJ på BB. Direkt efter är det dax på Mansion. A9o med 6bb är helt ok men den möter JJ. Skönt att slippa bli bad beatad ur turneringarna dock. Får se om jag orkar spela nåt mer ikväll. Det kanske blir lite satellitgrind på Stars, det är nog det enda spelet jag plussar på just nu.

Länk till kommentar

Det blev tre turneringar till. 22K på FTP för $75 (satellitade in). Åkte jädrigt snabbt med AKh vs JJ på floppen 68T två hjärter.

Sen blev det en $4.5K på Ipoker där jag bustade efter pausen med gamla goda AA som mötte 88 allin preflop som grejade en väntat hålstege på river. So hot right now.

Lirar också en $26 26K på FTP där det går dåligt än så länge.

Som tur är går satellitandet bra och jag samlar högar med $T på Stars där jag grejar var och varannan $10 turbo R+A sat. Eventuellt får jag nöta såna järnet i morgon då det lär vara rätt många innan sunday million

EDIT: Där åkte jag från FTP. Med TT bettar jag mot tre spelare på 357 brädan och får syn av två. Antingen leder jag stort eller ligger långt efter och tänker chansa på att ta hem potten på ofarlig turn. 5 kommer vilket känns ofarligt och får in smeten, men en rackare satt på 54 och ägde mig totalt.

Länk till kommentar

PokerStars Game #10818100456: Tournament #54372192, $50+$5 Hold'em No Limit - Level VII (150/300) - 2007/07/07 - 16:38:39 (ET)

Table '54372192 63' 9-max Seat #5 is the button

Seat 1: nevagetit (6265 in chips)

Seat 2: TX_Player (9800 in chips)

Seat 3: Hakflem (5840 in chips)

Seat 4: RandyV (3335 in chips)

Seat 5: x Smart x (4300 in chips)

Seat 6: gambler381 (8275 in chips)

Seat 7: cxplus (3595 in chips)

Seat 8: bob543 (2445 in chips)

Seat 9: hmduisburg (3535 in chips)

nevagetit: posts the ante 25

TX_Player: posts the ante 25

Hakflem: posts the ante 25

RandyV: posts the ante 25

x Smart x: posts the ante 25

gambler381: posts the ante 25

cxplus: posts the ante 25

bob543: posts the ante 25

hmduisburg: posts the ante 25

gambler381: posts small blind 150

cxplus: posts big blind 300

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hakflem 10 of Hearts10 of Diamonds

bob543: folds

hmduisburg: folds

nevagetit: raises 600 to 900

TX_Player: calls 900

Hakflem: raises 1100 to 2000

RandyV: folds

x Smart x: folds

gambler381: folds

cxplus: folds

nevagetit: folds

TX_Player: calls 1100

*** FLOP *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of Clubs

TX_Player: bets 7775 and is all-in

Hakflem: calls 3815 and is all-in

*** TURN *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs

*** RIVER *** 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs2 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

TX_Player: shows Ace of DiamondsKing of Clubs (a flush, Ace high)

Hakflem: shows 10 of Hearts10 of Diamonds (three of a kind, Tens)

TX_Player collected 13205 from pot

cxplus said, "ouch"

*** SUMMARY ***

Total pot 13205 | Rake 0

Board 9 of Clubs10 of SpadesQueen of ClubsAce of Clubs2 of Clubs

Seat 1: nevagetit folded before Flop

Seat 2: TX_Player showed Ace of DiamondsKing of Clubs and won (13205) with a flush, Ace high

Seat 3: Hakflem showed 10 of Hearts10 of Diamonds and lost with three of a kind, Tens

Seat 4: RandyV folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: x Smart x (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: gambler381 (small blind) folded before Flop

Seat 7: cxplus (big blind) folded before Flop

Seat 8: bob543 folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: hmduisburg folded before Flop (didn't bet)

Usch vad bitter jag blir när jag åter kikar på denna hand. Innan blev jag inte så bitter men nu när jag funderat lite så känns det surt ändå. Han tänkte antagligen bara "Hej vilken bra flopp, hålstege och två överkort. Dvs 10 outs, massa pengar i potten och solklar push!"

Grejen är att jag reraisar preflop där och låt oss tänka att en normal spelare gör detta med 99+, AQo+ (antagligen har de flesta ännu tightare trebets-range) så har han helt plötsligt inte så många outs. Grejen är ju att jag synar med samtliga av de händerna på den floppen och som absolut bäst har han 7 outs mot AQ eller KK. Total equity mot min HD där är 26% och i detta fallet (mot TT) så har han blott 14%.

Jag hade säkert gjort exakt samma spel som honom, men det kan ju vara bra att lägga på minnet att just en så flop är ganska förfärlig för AK när man mött en reraise preflop.

Länk till kommentar

Hedersam placering nr 114 den senaste månaden inkasserades just. Denna gång på en $14K turre på Stars där jag blev 11 efter att ha spelat riktigt stabilt och legat tvåa trea ett långt tag. Nere på fjärde/femte plats när denna cooler-hand slår ner mig i brygga. Kan jag göra något annorlunda här? Pusha flop kanske? Känns som jag förlorar en massa värde i det dock.

PokerStars Game #10829140015: Tournament #54105533, $30+$3 Hold'em No Limit - Level XVII (2500/5000) - 2007/07/08 - 09:29:50 (ET)

Table '54105533 34' 9-max Seat #9 is the button

Seat 1: chugs (40015 in chips)

Seat 2: popshelter (108485 in chips)

Seat 4: acpce1 (198934 in chips)

Seat 6: krazy4it (272621 in chips)

Seat 8: Hakflem (113147 in chips)

Seat 9: missiemistic (116076 in chips)

chugs: posts the ante 500

popshelter: posts the ante 500

acpce1: posts the ante 500

krazy4it: posts the ante 500

Hakflem: posts the ante 500

missiemistic: posts the ante 500

chugs: posts small blind 2500

popshelter: posts big blind 5000

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hakflem Jack of DiamondsQueen of Diamonds

acpce1: folds

krazy4it: folds

Hakflem: raises 8000 to 13000

missiemistic: folds

chugs: folds

popshelter: calls 8000

*** FLOP *** 5 of Diamonds2 of DiamondsQueen of Spades

popshelter: checks

Hakflem: bets 19000

popshelter: calls 19000

*** TURN *** 5 of Diamonds2 of DiamondsQueen of SpadesAce of Clubs

popshelter: checks

Hakflem: bets 80647 and is all-in

popshelter: calls 75985 and is all-in

*** RIVER *** 5 of Diamonds2 of DiamondsQueen of SpadesAce of Clubs6 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

popshelter: shows 7 of DiamondsAce of Diamonds (a pair of Aces)

Hakflem: shows Jack of DiamondsQueen of Diamonds (a pair of Queens)

popshelter collected 221470 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 221470 | Rake 0

Board 5 of Diamonds2 of DiamondsQueen of SpadesAce of Clubs6 of Hearts

Seat 1: chugs (small blind) folded before Flop

Seat 2: popshelter (big blind) showed 7 of DiamondsAce of Diamonds and won (221470) with a pair of Aces

Seat 4: acpce1 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: krazy4it folded before Flop (didn't bet)

Seat 8: Hakflem showed Jack of DiamondsQueen of Diamonds and lost with a pair of Queens

Seat 9: missiemistic (button) folded before Flop (didn't bet)

Jaja skit samma. Känns rätt surt nu, trodde faktiskt att det var i denna turnering det skulle smälla.

Länk till kommentar

Usch vad bitter jag blir när jag åter kikar på denna hand. Innan blev jag inte så bitter men nu när jag funderat lite så känns det surt ändå. Han tänkte antagligen bara "Hej vilken bra flopp, hålstege och två överkort. Dvs 10 outs, massa pengar i potten och solklar push!"

Grejen är att jag reraisar preflop där och låt oss tänka att en normal spelare gör detta med 99+, AQo+ (antagligen har de flesta ännu tightare trebets-range) så har han helt plötsligt inte så många outs. Grejen är ju att jag synar med samtliga av de händerna på den floppen och som absolut bäst har han 7 outs mot AQ eller KK. Total equity mot min HD där är 26% och i detta fallet (mot TT) så har han blott 14%.

Jag hade säkert gjort exakt samma spel som honom, men det kan ju vara bra att lägga på minnet att just en så flop är ganska förfärlig för AK när man mött en reraise preflop.

Det var just denna handen jag fick sånt medlidande för....

Länk till kommentar

Klonkade du nån satellit till Sunday Million tillslut? :-D

Näe, låg rätt bra till i en jättesatellit med 130 platser då jag synade en allin med KK mot AQ med 200 spelare kvar. Hade legat femma om jag vunnit den så dvs fått en plats. Men nu kom det en massa ess på flop så det sket sig :(

Hoppas du vinner lite cash nu :)

Länk till kommentar

Näe, låg rätt bra till i en jättesatellit med 130 platser då jag synade en allin med KK mot AQ med 200 spelare kvar. Hade legat femma om jag vunnit den så dvs fått en plats. Men nu kom det en massa ess på flop så det sket sig :(

Hoppas du vinner lite cash nu :)

Kan alltid behövas!! :-D

Länk till kommentar

Kvällens spel då:

Party 300K (inkvalad) Grejade en plats ITM och vann $450. Inget speciellt intressant spel, var mest standardsituationer. Var allin tre gånger, två gånger som 60+/40- favvo och en gång med KK vs 109o. Tappade mkt marker på bubblan då jag blev lite feg men även dessutom ganska kortdöd. Fick chansen med TT men då hade chipleadern höjt UTG och fått syn av UTG+1 så det kändes inget vidare att pusha in i det. Chippien tog dock ner potten med 99, men men.

Bustade till slut med 9bb då två limpat och jag ställde med K9s. Fick syn av 88 men lyckades inte träffa. Helt ok situation i alla fall.

100K på Boss. Ganska händelselöst och snabb struktur. Såg läget att vinna en massa marker då en raise och en syn skett och jag ställde med JJ från BB. Spelare 1 foldade men spelare 2 tog en Boss-dålig syn med KQ och sänkte mig på turn.

£40K på Crypto. Fick ett par våldsamt bra träffar tidigt med fyrtal och set, men dåligt betalt. Sen var det en lååååång korttorka innan jag vaknar upp med TT på BB mot en knappraise. Torr flop, in med degen rakt in i JJ.

Lirar nu två rebuyturrar och rebuyperioden är över på båda. 10K på Boss (går illa) och 15K på Party (går lite bättre).

Länk till kommentar

Jaha, nån slags deja vu känsla över båda turrarna. Som vanligt långt men inte ända fram. För att krydda upp det hela så kommer en annan bekant händelse igen, då jag åker på en coinflip för en rätt så ordentlig chiplead på Boss.

Blindsen var skyhöga och de flesta hade mellan 10 - 15 bb. En kille höjer, jag pushar med AK och bakom hittar en tredje spelare QQ. Potten blir givetvis gigantisk och vinnaren hamnar på 250K då chiptvåan har 160K med 16 spelare kvar. Han träffar Q direkt på flop, jag får färgdrag men kan som alltid inte dra ut när det som bäst behövs.

Hur länge ska det dröja innan jag får lite slutstridsflax?

På party knegade jag mig till pengarna, dubblade med AJ mot 39o. Innan jag ställde från BB med A9o mot en misstänkt steal med 21 spelare kvar. Raisaren stekte toklänge innan han synade med Ax-crackern nr 1, nämligen KQo. Givetvis är jag chanslös även där, vi är ju ITM och flippar om en stor stack!

Men jag är inte bitter. Snart kommer det...

Länk till kommentar

Har tagit det rätt lugnt med turneringsspelet ett tag då jag försöker rädda månadsresultatet med cashgame just nu. Detta går dock ganska bra och jag ska nog få räkningar etc betalda trots allt :)

Körde dock en turneringsdag i söndags och här kommer en liten rapport.

Började med att köra en massa satelliter till diverse $200+ turneringar. Först blev det en trippel med Party, Ipoker och Stars Warmup. Party gick fint, behövde bara dra ut AQ vs AK tidigt, sen var det defilering via stenhårt preflop-pushande i deras branta turbosatellit. Stars gick också fint, hade blott startstack + första rebuy i pausen men efter paus fick jag rätt bra kort och kunde dundra till mig en plats.

Ipoker gick också nästan vägen, låg 10/25 med 15 platser när jag överbettade allin från sen pos med AQ, fick syn av den enda som täckte mig med KK. Flop A, men runner runner färg för honom, rättvist men surt. Hade varit safe om det skottet suttit.

Sedan klarade jag en av två satelliter till Cryptos £40K och avslutade med en tursam plats till Ultimate Bets 200K (kostade $75 med rebuys + addon), så en grym satellitdag åtmindstonde och det skulle räcka med en plats ITM i en av fyra av dessa turneringar för att jag skulle vara mer eller mindre breakeven!

Köpte mig dock ur Sunday Warmup för att kunna koncentrera ordentligt på Party.

Party 300K

Gick väldigt slött till en början, nere på 3200 marker när jag tog en tidig hjältesyn med 78s på handen på brädan 33732 då FI som hitills passivt synat mina små bet gick allin på river, med ett rejält överbet. Antagligen är jag oftast slagen här, men jag synade i alla fall och han visade AJo för bluffen. Sen fortsatte det att gå trögt, dåligt med kort och dåligt med lägen och jag pendlade mellan 5K och 7K hela tiden och vid andra pausen på 300/600 hade jag åter igen startstack 5K :(

Turdubblade då upp med A9o vs AK och sen började korten komma och jag kunde rakt bygga upp min stack till cirka 20K då bubblan började närma sig. Med 80 spelare kvar till pengarna blev jag flyttad till ett finfint bord, där spelet var passivt och 5-6 spelare efter mig hade 10BB eller mindre och väntade på pengarna. Jag hade väl 14-15BB och letade efter lägen att börja bygga stack här. Sen fick jag QQ, höjer, spelare bakom allin med AQ detta för en 35K stack med avg på 26K. Flop safe, turn safe, men A på river och jag var nu nere på 4BB. Dubblade upp igen till 10BB (K9 vs AJ) innan jag åter fick QQ, denna gång mot en höjning, allin från mig och han syn med AK, åter igen en 30K+ flipp och K på flop sänkte mig ur turneringen på 222a plats.

Crypto £40K

Spelade illa hela turneringen, antagligen tiltad efter Partysmällen. Dock fick jag flera chanser att Fru Fortuna att placera mig bra. Började med att dubbla upp tidigt på två händer (set med 66 och floppade flush med 68s). Stog sedan still en och en halv timme cirka innan jag dundrade upp på 12K i marker då avg var 5K efter ha vunnit en allin preflop med AK vs KK (antagligen första gången på de 20-30 senast försöken). Denna vinst lyckades jag dock klanta bort i en JJ vs QQ hand som jag bara måste kunna lägga på turn då FI pushar. Katastrof. Tiltad igen synar jag mig allin med AK då det är cirka 70 spelare kvar (40 ITM) bara för att åter springa in i KK och denna gång gick det inte. En till placering nära pengarna MAO

Boss $100K

Ganska brant struktur i denna och man måste chansa lite. Lyckades hamna allin strax efter första pausen med AK på AQQ brädan där det var ganska uppenbart att han hade en dam. Rätt dåligt igen.

Ultimate Bet $200K

Chillade igenom första timmen. Började sen spela ganska vilt och galet och detta hjälpte mig att bygga upp lite stack. Hade dock rejäl korttorka, men tack vare två kamikazespel fick jag upp en ordentlig stack.

Kamikaze 1:

Med 13BB raisar jag i tidig pos med AK. Spelaren direkt till vänster kallsynar och flop kommer J85. För mkt i potten för att vika så jag ställer in med ett överbett. Han steeeker och tar en ganska bra syn med 77 (preflopsynen är dock katastrof), men mitt ess kommer rättvist på river.

Kamikaze 2:

Höjer i sen pos med QJs, BB som täcker mig synar. Flop T85, han checkat, jag bettar, syn. Turn 6, check, check. River 7 och jag gör mig redo att folda, men han checkar igen så jag kamikazebettar 4000 av mina kvarvarande 6000 in i potten på 5500 och han viker som tur är och frågar om jag hade 99 i chatten.

Efter detta kunde jag surfa fram till bubblan där jag vann två viktiga potter mot pushande shortstackar där jag hade tur med dominerande händer (AJ vs A8 och AJ vs AT) och jag hade kring avg när bubblan sprack. Lite halvdåligt med kort, men med 65 spelare kvar får jag ATs i mittposition med exakt 10BB och väljer, efter en viss fundering, att gå allin här. Får dock syn av två spelare, med 99 och QQ så mitt ess är i alla fall levande. Tyvärr kommer det inte, och en trippling där hade varit galet bra, men nu blev det exit på 67e plats och i alla fall $500 in.

Totalt för kvällen cirka $150 plus på turneringarna + 215 turneringsdollar på Stars

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Har din rulle fått en förbannelse? Jag kan se till att häva förbannelsen på rullen så du slipper gula den förhäxade rullen och börja om på nytt. Jag har stor erfarenhet att suga ur förbannelser från rullar som annars hade gulats. jag tar 10% av rullen för detta, referenser finns.

Länk till kommentar

Äntligen lite ljus i mörkret. Blev fyra i en 10K turnering på Boss igår vilket i alla fall gav $800. Hade dock rätt oflyt på FT då jag torskade det mesta med sex spelare kvar, tex AK vs AT (T på river). JQ vs AT på JTx brädan, 33 vs KQ och nånting till. Låg länge tvåa i alla fall men till slut så tog 23o och dylikt över och jag bombade ut mig med 58o vs AT.

Länk till kommentar

Efter tre lugna internet-fria dagar hemma hos päronen bestämde jag mig för att lira två 11:00 turneringar på morgonkvisten. Båda åkte jag timme ett på standardiserade Hakflem-utdragningar som man knappt rycker på axlarna åt numera. Tydligen har varenda spelare på nätet läst denna dagbok och ser +EV att få in hela stacken med alla tänkbara händer.

På FTP miniraisar en snubbe, får en syn och jag höjer till 10bb med AK och snubbe 1 synar (för 40% av sin stack). Snubbe 1 degar sen såklart in på KT9 med 77 (tre överkort mot reraise, tja jag kanske foldar JJ) och jag borde såklat bara tacka och ta emot för gåvan men sjuan på turn sabbar det en smula.

På Stars har vi en tomtelimpare på 50/100 med cirka 3500 i stacken, han täcker mig precis. Jag höjer till 500 i sen pos med ATs. Flop kommer Txx i ruter, jag bettar pott men han skiter i att han inte har någon FE nu och checkraisar allin med ruteresset (ganska obvious) och drar ut redan på turn, wp gg osv. Han hade A5o btw, hälig syn preflop där må man säga.

Jag ska inte gnälla, det är på sånt spel man normalt sett ska bygga stack på, men de senaste fyra månaderna så har det minsann inte byggts så mycket stack mot liknande spel.

Länk till kommentar

Jag ska inte gnälla, det är på sånt spel man normalt sett ska bygga stack på, men de senaste fyra månaderna så har det minsann inte byggts så mycket stack mot liknande spel.

Lite väl drygt att det inte släpper, själv har jag haft ca 2 månader som värst med motgång och sura badbeats.

Lika bra att stålsätta sig och vara förberedd på längre perioder då...

Länk till kommentar

Lite väl drygt att det inte släpper, själv har jag haft ca 2 månader som värst med motgång och sura badbeats.

Lika bra att stålsätta sig och vara förberedd på längre perioder då...

Tja, jag kan väl inte direkt säga att jag spelar bra nu heller. Låg 3/16 på en 10K turre på FTP tidigare idag men lyckades att klanta till det och åkte som tolva. Inte helt bra där. Men som tur är går mitt cashgamespel rätt så hyfsat numera så jag har fortfarande råd att blåsa inköp på inköp i diverse turneringar.

Pga tung bakfylla valde jag att skippa festen ikväll och kör istället tre turneringar:

18K på Party - $55

20K på Mansion - $20 R+A

$25 R+A på Boss.

Ikväll smäller det.

Länk till kommentar

Tja, jag kan väl inte direkt säga att jag spelar bra nu heller. Låg 3/16 på en 10K turre på FTP tidigare idag men lyckades att klanta till det och åkte som tolva. Inte helt bra där. Men som tur är går mitt cashgamespel rätt så hyfsat numera så jag har fortfarande råd att blåsa inköp på inköp i diverse turneringar.

Pga tung bakfylla valde jag att skippa festen ikväll och kör istället tre turneringar:

18K på Party - $55

20K på Mansion - $20 R+A

$25 R+A på Boss.

Ikväll smäller det.

Lirar en annan ikväll på Party, railar dig mellan varven.

Länk till kommentar