Kidder Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Hyfsat! Ja, man e' ju en ödmjuk kille... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 FYL Jag hörde precis på nyheterna.... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Blir intressant att se vad Metallica kan ställa till med ikväll. Ja de ställde till med nåt kan man lugnt säga. I ren bitterhet får jag väl stänga ner den här dagboken så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 omg livstilt Lyssnar själv inte på dom något alls, men kan tänka mig hur förjävligt det måste vara att komma till en konsert skitladdad och så blir det så här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Ja de ställde till med nåt kan man lugnt säga. I ren bitterhet får jag väl stänga ner den här dagboken så länge Haha... jag visste det! Har haft en fantastiskt misslyckad helg. Planet från Umeå blev 6 timmar försenat på fredagkvällen. Jag landade på Arlanda på lördagsmorgonen, var tvungen att åka taxi till Midsommarkransen och fick ingen sömn. Laddade sjukt hårt för Metallica på Söndagen, nästan overkligt peppad. Vid entrén till Globen får man beskedet att det var inställt. Fick åka hem och spela GH World Tour istället för att sedan ta flyget hem till Umeå i morse. Kabintrycket var fruktansvärt och just innan landning spräckte jag en trumhinna (öronbarn som man är). VIDRIG helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Haha... jag visste det! Har haft en fantastiskt misslyckad helg. Planet från Umeå blev 6 timmar försenat på fredagkvällen. Jag landade på Arlanda på lördagsmorgonen, var tvungen att åka taxi till Midsommarkransen och fick ingen sömn.Laddade sjukt hårt för Metallica på Söndagen, nästan overkligt peppad. Vid entrén till Globen får man beskedet att det var inställt. Fick åka hem och spela GH World Tour istället för att sedan ta flyget hem till Umeå i morse. Kabintrycket var fruktansvärt och just innan landning spräckte jag en trumhinna (öronbarn som man är). VIDRIG helg! Lol. Antar att det finns ett par stycken som har rejäla bad beat-historier från den kvällen. På tal om bad beat, bustade just som nr 10 på en 35K guarantee på Full Tilt. Orka ligga chiptvåa på finalbordet liksom, när man kan ta hela $230 dollar direkt i handen istället. EDIT: Med 7.3K till vinnaren. Tytyty Full Tilt Poker Game #11054718694: $34,000 Guarantee (83009194), Table 65 - 8000/16000 Ante 2000 - No Limit Hold'em - 19:46:33 ET - 2009/03/09 Seat 1: Hakflem (372,732) Seat 3: Larlingen (995,312) Seat 4: limpcallfish (586,954) Seat 5: one47 (102,745) Seat 9: broken8iron (254,068) FrankJones (Observer): no chat at FT Hakflem antes 2,000 Larlingen antes 2,000 limpcallfish antes 2,000 one47 antes 2,000 broken8iron antes 2,000 one47 posts the small blind of 8,000 broken8iron posts the big blind of 16,000 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hakflem Hakflem has 15 seconds left to act Hakflem raises to 38,000 Larlingen folds limpcallfish has 15 seconds left to act limpcallfish raises to 135,000 one47 folds broken8iron folds Hakflem raises to 370,732, and is all in limpcallfish calls 235,732 Hakflem shows limpcallfish shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** Hakflem shows a pair of Kings limpcallfish shows a pair of Aces limpcallfish wins the pot (775,464) with a pair of Aces *** SUMMARY *** Total pot 775,464 | Rake 0 Board: Seat 1: Hakflem showed and lost with a pair of Kings Seat 3: Larlingen folded before the Flop Seat 4: limpcallfish (button) showed and won (775,464) with a pair of Aces Seat 5: one47 (small blind) folded before the Flop Seat 9: broken8iron (big blind) folded before the Flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts