superlirarn Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Kollade i turneringsschemat och såg att i princip alla turneringar var freerolls men vanligtvis brukar dessa kosta. Jag undar bara är det sant eller är det bara ett trick??? Vad tror ni?? (har anmält mig till många) Citera
MBengtsson Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 Verkar vara " stora freeroll-dagen" eller något sånt. En hel del av dom ser ut att vara extrainsatta reklamturneringar för Americana, Telesina osv, men men.. för sent nu. Alla är ju fulla redan då dom endast tog 500 pers per turnering. Obegripligt att slänga ut så många freerolls samtidigt så bara ett fåtal hann med att anmäla sig, och då till allihop. Bara att gratulera, Superlirarn. Håll ordning på alla fönster - hehe. Själv är jag inte hemma i morgon så det spelade ingen roll att jag missade anmälningarna. Citera
MBengtsson Postad 1 Maj , 2007 Rapport Postad 1 Maj , 2007 haha.. under tiden jag skrev föregående inlägg försvann alla turneringarna - något var alltså fel. Citera
superlirarn Postad 1 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2007 Alla är borta och alla kostar aka allt är som vanligt. Jag hade tänkt bygga rullen större men aja Citera
Recommended Posts