Gå till innehåll

Tjäna ihop VIP10 000 i CR2 och få en Xbox 360 och en prenumeration


24hPoker

Recommended Posts

Se till att prova på 24hPokers Cardroom2 ordentligt i maj månad. Alla spelare som tjänar ihop VIP10000 under maj månad i Cardroom2 kommer att få en Xbox 360 och en ett-år prenumeration av Poker Magazine. Tänk på att du utöver detta kommer få din VIP Cash Back GOLD på €600 om du klarar VIP10000. Så se till att sätta igång på en gång!

 

Notera: Dina VIP10 000 som du tjänar in i Cardroom2 måste ligga kvar på kontot för att du ska kunna ta del av denna kampanj. Ett mail till de spelarna som kvalificerat sig kommer att gå ut, där man får acceptera eller avböja om man vill använda sina VIP10 000.

 

Mvh

24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt spela denna och började precis nu.. Har spelat 369 händer för att se ungefär hur fort det går med VIP-poängen.. Spelade ett SH NL50EUR bord och fyra FR NL50USD bord.. Efter detta nu så har mina VIP-poäng ökat med 12.. Vilket skulle motsvara en rake på €2,4 (står: Players are awarded 1 VIP-point for each €0.20 in rake per session.).

 

Är jag helt ute och cyklar eller är det något fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe jag testade också att spela lite på denna bonusen. Jag spelade 4 bord $0,25/0,50 i 2,5 timmar och fick ihop 34VIP. Detta blir ca 13 VIP i timmen och för att få 10000VIP så får jag spela i 735 timmar vilket inte käns riktigt värt det:rolleyes: Jag vet inte om det är contribute så om man spelar lösare och i fler potter så går det säkert snabbare.

För att svara på vart man kan se sina poäng så visas dem i cashieren på 24hPoker sajten när du har loggat in...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tyvärr så kommer VIP-poängen ni tjänar in blandas med era vanliga VIP-poäng. Tyvärr så går det i dagsläget inte att skilja på VIP-poängen i Cashiern. Ni kan däremot PM:a, så kollar vi upp hur mycket rake och VIP-poäng ni har tjänat in.

 

VIP-poängen syns inte heller direkt på VIP-poängssaldot. Det är fördröjning på ungefär en timme på redovisningen av dessa pga att vi först måste få in data från IPN-nätverket innan vi kan tilldela VIP-poängen. Så efter en timme efter utloggning från Cardroom2 så ska VIP-saldot vara uppdaterat.

 

Mvh

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...