Bobo88 Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 Hej har en liten fundering om Netellers bankbekräftelse. Man ska ju skriva in hur mycket pengar de har satt in för att kunna aktivera bankkontot. Då man inte kunde välja SEK som valuta valde jag Euro och jag ska således skriva in summan i Euro. problemet är att summan står i kronor på mitt bankkonto. Så nu är jag rädd att det ska bli fel vid omräkningen. Hur noga är det att det är exakt rätt? Ska jag bara gå in på forex och räkna om? Kan jag fråga min bank hur mkt summan är i euro? Tak på förhand Citera
ddoo Postad 29 April , 2007 Rapport Postad 29 April , 2007 hade samma bekymmer, men jag skrev in vad det blev i svenska kronor även om det stod typ dollar och det fungerade. Citera
lok123 Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 För mig funkade det att räkna om med hjälp av x-rates.com. Det är ju inte meningen att man ska ha olika valutor på sitt bankkonto och vad som står i neteller så det är nog säkrats att räkna om. Citera
Recommended Posts