Gå till innehåll

Kraclobs Dagbok, Life goes on.


kraclob

Recommended Posts

  • Svars 921
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför i helvete synar du min push med Q5 för. Hursomhelst så tro fan du drar ut mina 77. Men vad är det för jävla syn.

 

NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $50+$4 (Real Money), #347,310,512

TURBO $50+4 Single Table Tournament, 19 May 2007 12:12 PM ET

Seat 1: jonronson ($1,020 in chips)

Seat 2: Slashy ($1,305 in chips)

Seat 3: Jisty ($1,305 in chips)

Seat 4: Me2FailNoWay ($1,455 in chips)

Seat 5: JormaPP ($1,495 in chips)

Seat 6: ilalui ($3,895 in chips)

Seat 7: giorg ($950 in chips)

Seat 8: RyanMW ($1,820 in chips)

Seat 10: Skanke5 ($1,755 in chips)

ANTES/BLINDS

Jisty posts blind ($75), Me2FailNoWay posts blind ($150).

 

PRE-FLOP

JormaPP folds, ilalui folds, giorg folds, RyanMW folds, Skanke5 folds, jonronson folds, Slashy bets $1,305 and is all-in, Jisty folds, Me2FailNoWay calls $1,155.

 

FLOP [board cards 6 of Spades,Jack of Diamonds,Queen of Clubs ]

 

 

TURN [board cards 6 of Spades,Jack of Diamonds,Queen of Clubs,Ace of Clubs ]

 

 

RIVER [board cards 6 of Spades,Jack of Diamonds,Queen of Clubs,Ace of Clubs,Jack of Spades ]

 

 

SHOWDOWN

Slashy shows [ 7 of Clubs,7 of Spades ]

Me2FailNoWay shows [ 5 of Diamonds,Queen of Diamonds ]

Me2FailNoWay wins $2,685.

 

Ganska galen syn men tror jag har halv bra chans mot din HD eftersom jisty var borta antog jag att du skulle pusha any här galen syn, men när det går bra lirar jag lösare och lösare man måste ta vara på riggen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först ut!

 

 

Säga vad man vill om Kracob, så tycker jag nog Hhan/du gör flera konstiga randomsyner än jag:)

 

Karclob orka att du gör årets fisksyn med Q5 när jag pushar från button, Båda hade ffs 10bb

 

Här tänkte ja kolla med dig Kroclob, du har pushat hela tiden med din stora stack och det känns som du kan pusha nästan any2. Känns som ja kan ta syn här och leda ofta, ett bra läge att ta en risk för att ta över chip leaden.

VEM PRATAR NI OM?

 

Så nu till synen! Ja det var en helt katastrofal syn och ni får håna mig hur mycket som helst för den. Nej det var inte en missclick men jag hade inte alla hästar i stallet när jag gjorde synen.

 

Skanke, Ja jag gör väldigt skumma syner ibland däremot brukar endel lyckas väldigt bra:)

 

Så till dagens session plussade tillslut 200$ RK rullen ligger nu efter ett 2k uttag till neteller på 2249$. Har 3300 poäng kvar på RK bonusen borde vara klar på måndag. Nu blir det inge mer spel för idag ska ut.

 

Hare bra och fortsätt håna mig för mina horribla spel gör mig mer taggad att lira bättre sjukaste idag var dock att jag gick ut att spela riktigt bra backade 700$ sen kom lite lösare syner och vissa riktiga fiskspel och vips var man 200$ pluss :D

 

Signing off!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar dagens grind. Köpt in mig till big deal och kommer köra 54or medans.

 

Förövrigt är bio mitt på dagen på söndagar nöten. inte en jävel i salongen skönt att kunna strosa runt och käka lunch innan och så känner en kompis en som jobbar där på söndagar så megarabatten på allt godis.

 

Dagens Beat:Var inne på weekday och köpte jeans kom till kassan. Kompis som jag var med påpekar de otroligt snygga och skumma solglasögonen som hänger bakom disken utan att tänka säger jag till affärsbiträdet: de gula och röda solglasögonen också.(Hur mycket kan det gå på egentligen, var med hög trovärdighet nå cheap monday för 200kr eller nått) hon tar fram dem och läser in koden på dem och vips tycker 1300 upp på kassan x2!. var bara fram med kortet och se glad ut.Gått hela dan och övertalat mig om att de är de snyggaste brillorna i världen :D.

 

Står Henrik Vibskov på dem också om det är nån som känner till honom?

 

Btw: hur gör ongame de har haft en gar på big deal på 75k jätteläng och det har alltid varit värde på 80-90k så nu höjer de den till 100k gar och vips har den en prispool på 111k. Känns som mansion har något att lära här. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom tvåa till slut. fick en nett summa på 10 000$ så jag är nöjd!

jobbigt att det var ett misclick som avgjorde HU bara :(

 

nu ska det sovas sen ska man ta reda på vad man ska göra med de nya pengarna.

 

God Natt gott folk och tack för stödet Skanke, Tonkaa och Jim!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...