slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Varför i helvete synar du min push med Q5 för. Hursomhelst så tro fan du drar ut mina 77. Men vad är det för jävla syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Varför i helvete synar du min push med Q5 för. Hursomhelst så tro fan du drar ut mina 77. Men vad är det för jävla syn. NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $50+$4 (Real Money), #347,310,512 TURBO $50+4 Single Table Tournament, 19 May 2007 12:12 PM ET Seat 1: jonronson ($1,020 in chips) Seat 2: Slashy ($1,305 in chips) Seat 3: Jisty ($1,305 in chips) Seat 4: Me2FailNoWay ($1,455 in chips) Seat 5: JormaPP ($1,495 in chips) Seat 6: ilalui ($3,895 in chips) Seat 7: giorg ($950 in chips) Seat 8: RyanMW ($1,820 in chips) Seat 10: Skanke5 ($1,755 in chips) ANTES/BLINDS Jisty posts blind ($75), Me2FailNoWay posts blind ($150). PRE-FLOP JormaPP folds, ilalui folds, giorg folds, RyanMW folds, Skanke5 folds, jonronson folds, Slashy bets $1,305 and is all-in, Jisty folds, Me2FailNoWay calls $1,155. FLOP [board cards ,, ] TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN Slashy shows [ , ] Me2FailNoWay shows [ , ] Me2FailNoWay wins $2,685. Ganska galen syn men tror jag har halv bra chans mot din HD eftersom jisty var borta antog jag att du skulle pusha any här galen syn, men när det går bra lirar jag lösare och lösare man måste ta vara på riggen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Meeen fan allså även om jag pushar any2 (vilket jag INTE gör här) så är din Q5 efter i väldig många av fallen. TILTA mig, A7 drar ut min QQ också. Turbosarna är riggade mot mig:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Den synen såg ruskigt udda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Den synen såg ruskigt udda ut Det var den och den tiltatde mig till att tomtespela bort ett inköp med AQ genom bluff. TIIILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Säga vad man vill om Kracob, så tycker jag nog Hhan/du gör flera konstiga randomsyner än jag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Först ut! Säga vad man vill om Kracob, så tycker jag nog Hhan/du gör flera konstiga randomsyner än jag:) Karclob orka att du gör årets fisksyn med Q5 när jag pushar från button, Båda hade ffs 10bb Här tänkte ja kolla med dig Kroclob, du har pushat hela tiden med din stora stack och det känns som du kan pusha nästan any2. Känns som ja kan ta syn här och leda ofta, ett bra läge att ta en risk för att ta över chip leaden. VEM PRATAR NI OM? Så nu till synen! Ja det var en helt katastrofal syn och ni får håna mig hur mycket som helst för den. Nej det var inte en missclick men jag hade inte alla hästar i stallet när jag gjorde synen. Skanke, Ja jag gör väldigt skumma syner ibland däremot brukar endel lyckas väldigt bra:) Så till dagens session plussade tillslut 200$ RK rullen ligger nu efter ett 2k uttag till neteller på 2249$. Har 3300 poäng kvar på RK bonusen borde vara klar på måndag. Nu blir det inge mer spel för idag ska ut. Hare bra och fortsätt håna mig för mina horribla spel gör mig mer taggad att lira bättre sjukaste idag var dock att jag gick ut att spela riktigt bra backade 700$ sen kom lite lösare syner och vissa riktiga fiskspel och vips var man 200$ pluss Signing off! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 hehhehe Jag hånar allt och alla. Sen kollar jag mina egna resultat och gråter en skvätt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 hehhehe Jag hånar allt och alla. Sen kollar jag mina egna resultat och gråter en skvätt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Jag tiltar, inget står, 66 vs J6, QQ vs AJ, A10 vs A9, inget står Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Jag tiltar, inget står, 66 vs J6, QQ vs AJ, A10 vs A9, inget står Därför man alltid lirar mot en fin bonus på ongame så man kan se bortom allt sånt och bara ta det lugnt när downswingen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Därför man alltid lirar mot en fin bonus på ongame så man kan se bortom allt sånt och bara ta det lugnt när downswingen kommer. har dock rb, så det jämnar väl ut sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 har dock rb, så det jämnar väl ut sig Du ger upp mycket värde i RB. För den enda RB jag känner till på ongame är betsson och bara på 40% istället för att lira bonusar för minst 60% rb ofta 75-90% RB Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Nu börjar dagens grind. Köpt in mig till big deal och kommer köra 54or medans. Förövrigt är bio mitt på dagen på söndagar nöten. inte en jävel i salongen skönt att kunna strosa runt och käka lunch innan och så känner en kompis en som jobbar där på söndagar så megarabatten på allt godis. Dagens Beat:Var inne på weekday och köpte jeans kom till kassan. Kompis som jag var med påpekar de otroligt snygga och skumma solglasögonen som hänger bakom disken utan att tänka säger jag till affärsbiträdet: de gula och röda solglasögonen också.(Hur mycket kan det gå på egentligen, var med hög trovärdighet nå cheap monday för 200kr eller nått) hon tar fram dem och läser in koden på dem och vips tycker 1300 upp på kassan x2!. var bara fram med kortet och se glad ut.Gått hela dan och övertalat mig om att de är de snyggaste brillorna i världen . Står Henrik Vibskov på dem också om det är nån som känner till honom? Btw: hur gör ongame de har haft en gar på big deal på 75k jätteläng och det har alltid varit värde på 80-90k så nu höjer de den till 100k gar och vips har den en prispool på 111k. Känns som mansion har något att lära här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Grinden igång, ner 5-600$ mkt pga big dela inköpet. liggar halvbra till i big deal varit nere på 370 i marker som värst har 3750 nu. Ska lira betfairs weekly som går nu och kankse primas rebuy om det går bra i big deal och betfair. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 lägger ner SnGs för de större turrarna nu tappade helt fokus på big deal och bet fair vilket ledde till brutalt dåliga spel. Dock har jag sjuk med rigg och ligger runt avg i big deal och leder betfairs efter en 2 outare och en 4 outare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 en update danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 en update danke! Bubbla Big deal för tredje veckan i rad prima fick jag aldrig fart på fast jag körde tre rebuys. Kvar i bet fair ligger 6:a 22 kvar 18ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 cruelintent?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 cruelintent?? Jo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 misstänkte det då det va det enda nicket från sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 FINALBORD PÅ BETFAIR NU. NU ÄR DET DAGS ATT KLONKAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 SNYGGT JOBBAT. TVÅA! !!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Kom tvåa till slut. fick en nett summa på 10 000$ så jag är nöjd! jobbigt att det var ett misclick som avgjorde HU bara nu ska det sovas sen ska man ta reda på vad man ska göra med de nya pengarna. God Natt gott folk och tack för stödet Skanke, Tonkaa och Jim! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Juste kom på det har spelat in en film på finalbord kommer nog upp imorgon kväll om jag lyckas med alla programmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts