kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 2 frågor, (är lat o orkar inte kolla igenom dagboken för svar ) vilken sajt lirar du på? lirar du med bonus i ryggen nu och isf vilken? Lirar in Reload Riot bonusen på red kings nu runt 5k points kvar på den. sen blir det en reload på hollywood sen över till tower. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Blir en hel del idag för att man är ledig och vill hinna klart bonusen denna helg. Annars brukar det bli runt 50 på en kväll. Är väll uppe i 70 redan idag nu. Suttit på varje 54 Turbo i runt 4 timmar. Men då har jag också haft lite antitilt support från skanke på MSN annars skulle jag nog inte klarat så många idag. Haha som du märkt har jag lirat ngra men lirar framförallt regulars. Tycker det är mkt lotto i turbos:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Lirar in Reload Riot bonusen på red kings nu runt 5k points kvar på den. sen blir det en reload på hollywood sen över till tower. Hur stora bonuspengar pratar vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 2-0 i HU idag mellan Tomefisken och Skanke:) Mjo, sen har juh tomtefisken riggen emot sig idag och är ner runt 900$ as we speak:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Hur stora bonuspengar pratar vi? Reload Riot var på 3k men den är slut nu. sen så tar jag alla 7x reloads jag kan få. brukar ligga på 200-500$ styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Reload Riot var på 3k men den är slut nu. sen så tar jag alla 7x reloads jag kan få. brukar ligga på 200-500$ styck. hur lång tid brukar dom ta att cleara med ditt tempo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 hur lång tid brukar dom ta att cleara med ditt tempo? En 200$ bonus tar jag på en dag om jag är taggad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 En 200$ bonus tar jag på en dag om jag är taggad hehe se där ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 WP GG ARE U A PRO???? NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $50+$4 (Real Money), #343,352,779 TURBO $50+4 Single Table Tournament, 18 May 2007 2:20 PM ET Seat 1: Me2FailNoWay ($1,500 in chips) Seat 3: NeedUrBlinds ($1,490 in chips) Seat 4: Siv78 ($3,850 in chips) Seat 5: GrafCoks ($740 in chips) Seat 6: Skanke5 ($1,500 in chips) Seat 7: ursumursu ($1,480 in chips) Seat 8: NODNIL ($1,500 in chips) Seat 9: uuvin ($1,500 in chips) Seat 10: schwarzcross ($1,440 in chips) ANTES/BLINDS Siv78 posts blind ($10), GrafCoks posts blind ($20). PRE-FLOP Skanke5 bets $80, ursumursu folds, NODNIL calls $80, uuvin bets $1,500 and is all-in, schwarzcross folds, Me2FailNoWay calls $1,500 and is all-in, NeedUrBlinds folds, Siv78 folds, GrafCoks folds, Skanke5 calls $1,420 and is all-in, NODNIL folds. FLOP [board cards ,, ] TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN uuvin shows [ , ] Me2FailNoWay shows [ , ] Skanke5 shows [ , ] Me2FailNoWay wins $4,610. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 turbosarna är sicka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 3-0 i HU mot fisken här nu. Denna gång vände jag från 1BB i stacken:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 allså kraclob har stördaste flytet, inte sett sånnt på länge. sick. Plockar upp en miljon AA, KK per runda känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 WP GG ARE U A PRO???? NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $50+$4 (Real Money), #343,352,779 TURBO $50+4 Single Table Tournament, 18 May 2007 2:20 PM ET Seat 1: Me2FailNoWay ($1,500 in chips) Seat 3: NeedUrBlinds ($1,490 in chips) Seat 4: Siv78 ($3,850 in chips) Seat 5: GrafCoks ($740 in chips) Seat 6: Skanke5 ($1,500 in chips) Seat 7: ursumursu ($1,480 in chips) Seat 8: NODNIL ($1,500 in chips) Seat 9: uuvin ($1,500 in chips) Seat 10: schwarzcross ($1,440 in chips) ANTES/BLINDS Siv78 posts blind ($10), GrafCoks posts blind ($20). PRE-FLOP Skanke5 bets $80, ursumursu folds, NODNIL calls $80, uuvin bets $1,500 and is all-in, schwarzcross folds, Me2FailNoWay calls $1,500 and is all-in, NeedUrBlinds folds, Siv78 folds, GrafCoks folds, Skanke5 calls $1,420 and is all-in, NODNIL folds. FLOP [board cards ,, ] TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN uuvin shows [ , ] Me2FailNoWay shows [ , ] Skanke5 shows [ , ] Me2FailNoWay wins $4,610. BEHIND THE SCENES ON MSN Skanke säger:hur i helvete kan du syna Kraclob säger: råkade trycka in autosyn såg inte raisen Kraclob säger: blev sjukt förvånad när alla kort bara kom Kraclob säger: feel free att flamea min dagbok med misclicken Skanke säger: missklick my assssss Kraclob säger: du regearade inte på att synen gick på en milli sekund. Skanke säger: standard syn från dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 call any [X] <--- Expert play Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Med den SKYHÖGA blindsen så måste syn vart enda alternativet, speciellt emd tanke på att vi får se Fi som short. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 allså kraclob har stördaste flytet, inte sett sånnt på länge. sick. Plockar upp en miljon AA, KK per runda känns det som. Jo skönt och ha lite medflyt efter backat 1300$ i morse och äntligen efter 80 turneringar lyckats plussa 300$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 call any [X] <--- Expert play Mer att jag missa att det stod call 1480 istället för call 20 Händer väll alla ? Aja pluss för dagen tillslut. BR:3745$ poäng kvar: 4200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 18 Maj , 2007 Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Jo skönt och ha lite medflyt efter backat 1300$ i morse och äntligen efter 80 turneringar lyckats plussa 300$ hehe okjerå, tyckte INTE du va dålig iaf. Snarare tvärtom:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 hehe okjerå, tyckte INTE du va dålig iaf. Snarare tvärtom:-D Tackar, känndes som du själv var bra med i turrarna också såg dig ofta när vi var 4-5 pers kvar. Kvällen blev ett fiasko. är hemma nu och spiknykter ska nog köra några till 54 kolla om need fortfarande grindar annars blir det ett till quantum leap avsnitt och sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Körde lite mini natt grind gick bra. RK rullen uppe i 4139$ nu vilket betyder att den nu ska splittas i två delar en på RK och en på Hollywood. Sen får vi se vad jag ska göra när RK Bonusen är clearad antagligen blir det ett litet HU SnGs projekt på UB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Så då har man införskaffat en apple 30 tum. Nu ska den installeras sen blir det GRIIIIND. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Sådär ja nya skärmen installerad. har inte fått igång dens inbyggda usb hub bara om nån vet var jag hittar windows drivisar till den kan de skriva en rad. Nu börjas det siktar på 1000 poäng idag. vilket kommer bli jävligt svårt då jag antagligen ska ut ikväll.Men vi får se kommer bli varje 54 turbo i tre timmar frammåt tror jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Tog ett litet break för att min mor var här och hämta en soffa men nu är man igång igen. Sjukt dålig trafik dock får inte ens igång 4 bord samtidigt Jag börjar också närma mig den magiska backgränsen på 10 inköp typ då det brukar vända Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Tog ett litet break för att min mor var här och hämta en soffa men nu är man igång igen. Sjukt dålig trafik dock får inte ens igång 4 bord samtidigt Jag börjar också närma mig den magiska backgränsen på 10 inköp typ då det brukar vända allså ni som lirar så mkt turbos måste ha bra psyke. börja med att backa 4 inköp sanbbt innan o tyckte det va svinjobbigt. Är ju van vid refgulars:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 allså ni som lirar så mkt turbos måste ha bra psyke. börja med att backa 4 inköp sanbbt innan o tyckte det va svinjobbigt. Är ju van vid refgulars:S Hehe, var nere runt 700$ innan det vände idag och nu är jag upp 200$ så det svänger endel men när man vet att man är vinnande över 1000 games. så tar man det lite lugnare och bara kör på var mycket nervigare när jag precis börja med 54or. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts