Gå till innehåll

pokerspel med 3bredband?


hsg1

Recommended Posts

Någon som har 3:s bärbara bredband på 0,364MB?

Går det att spela poker med det eller är det för söligt?

Funkar skitbra och ligger knappt aldrig nere. Har snikvarianten 0,384Mbit/s men använder det bara till bärbara när jag inte är hemma så det funkar bra. Dock om du inte kommer ha vanligt fast bredband tycker jag du ska slå till på tre turbo om du bor på rätt ställe. Då får du hastighet på upp till 3,6Mbit/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl obegränsat med trafik nu på Tre för 199 kr /månad (som sedan blir 399 kr eller något).

Ja nåt sånt!

 

Har upp till 1gig för 149kr/mån och överskrider jag 1gig så kostar det maximalt 499kr/mån. Skrev kontrakt för 199kr/mån under 18mån men efter halva tiden sänktes avgiften till 149kr/mån utan jag sa nåt så jag antar att det är bara att tacka och ta emot :)

 

Allting som hsg1 behöver veta står på deras hemsida!

 

Edit. skrev lite fel men nu stämmer det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allting som du behöver veta står på deras hemsida!

 

Behöver ej veta något, har själv Tele2, dock bara en 1GB för 169 kr/månad, men jag använder inte ens knappt det. Samt så säger de att de har Sveriges bästa 3G-täckning, vet ej om det är sant eller ej, men det fungerar bra för mig när man pendlar lite med Lappen så kan man småsurfa lite, kolla mailen, läsa lite PDF:er etc. Sweet Stuff =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...