Gå till innehåll

jensa @ lowstake NL


JensNi

Recommended Posts

logicsense Det är ju med tomtespelet man vinner på NL10. Har aldrig spelat såhär lågt innan, har spelat NL50/100.

 

Men men tar åt mig allt!

 

 

Ja, de händer dem viker händer Juggler79 ;)

Har ju både steg och färgdrag inför sista..aja :D

 

Tack, juggler:D

 

Tvärtom ändå väl? På NL10 är det ännu viktigare att inte hitta coola moves å hårda bluffar. Visar du inte ABC-disciplin gör du ju inga pengar på andras tomtespel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev ändå lite poker ikväll och först hamnar jag minus nåra dollars på NL10. Sen körde jag två 5manna $5+0.50 sng och det slutar på en en 1a-plats och en 3e-plats! Dagen slutar på en röd siffra på 4. Det går sakta framåt ändå, jag har inte bråttom och målet är att BR ska vara på $150 tills den 10 maj!

Jag spelar inte för att tjäna pengar nu utan för att bygga,bygga och åter bygga. Sakta men säkert!

 

Dagsresultat:$4

BR:$42

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde två SnG nu på morgonen, en 5manna $5+0.50 och åkte direkt i den genom plockat upp AA och två ställer in på preflop första handen! Testar en 10manna $2+0.20 och vinner den! Körde sen en runda CG NL10 där ja plussa ett par dollars!

 

Dagsresultat:$10 hittils!

BR:$52

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2., Okej men du Gus, testa och lira NL10 så förstår du nog :lol:

 

Bara för att jag är en apa som inte orkade skriva sympatiskt just då innebär det inte att jag har fel. Dina bets är uppåt väggarna, inse. Betsizen på min nivå och nere på NL10 skiljer sig inte särskilt mycket för övrigt, det har i princip ingenting med nivå att göra.

 

Ser ut att gå bra. Keep it up mate.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att jag är en apa som inte orkade skriva sympatiskt just då innebär det inte att jag har fel. Dina bets är uppåt väggarna, inse. Betsizen på min nivå och nere på NL10 skiljer sig inte särskilt mycket för övrigt, det har i princip ingenting med nivå att göra.

 

Ser ut att gå bra. Keep it up mate.

 

 

Ja jag förstår dig helt klart! Ja de går bra, hade säkert kunnat vatt över 100$ redan med lite mer chansspel, men som sagt, ja ska bygga BR o de får ta den tid de tar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

ja la ner allt med att bygga rulle på heypoker...spela upp de 10$ till ca 120$ innan ja förlora allt... ett tag sen nu! Skitsamma, ja tänker inte ta upp denna dagboken eller nåt sånt igen. Tänkte mest skriva av mig att jag vunnit 5 st $5+.50 8-table SnG irad nu... rekord för mig iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...