Gå till innehåll

Jessica lirar NL lowstake


Jessica

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok sorry trodde han menade något ironiskt, är så van att alla hatar mig på pokerforum:)

 

 

Det är bara o skita i dem, kul att du är tillbaka i alla fall =)

 

Har följ dina dagböcker innan och kommer garanterat att följa denna ;)

 

 

Jag valde b2b för att alla sidor utom stars och b2b är riggade, samt så var det någon bonus Jimmie tippsade om..

 

hehe vi tänker lite olika här. Hatar B2B mer än allt annat. Har försökt spela där några gånger med det slutar alltid med att jag spelar sng för mina VIP eftersom pengarna försvinner så snabbt :P

 

Men det är nåt som lockar tillbaka, blir nog o sätta in 1500e o grinda NL50-NL100 när man tiltar på sng. Finns ju alltid något roligt att hitta i shoppen som man kan koncentrera sig på. Vilken sajt grindar du?

 

Fixed är för mekaniskt samt att små försök på comeback där ej har gått något bra..

 

Jag är ju också en fixedspelare igentligen, men det går ju inte att hitta några bra bord längre. På sng finns det gott om fisk som tur är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du har lite för nära till tilten på förmodade muppkommentarer, men det är ju rätt förståeligt i ditt fall iofs, mtp att du fått rätt många muppkommentarer förr.

 

Nåja, det känns som detta kan bli en intressant dagbok att följa. En mkt bra FL spelare som ska bli bra på NL kan nog lyfta oss som är medelmåttor i allmänhet ett snäpp också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har under mina senaste 100K händer aldrig backat mer än 9 inköp på NL200...

För några sessioner sen backade jag 7 inköp under en session på NL200. Två sessioner innan lyckades jag backa 3 inköp på NL400 samt 2 inköp på NL200 och spelade i stort sett tiltfri. Ville bara säga det så att du vet att du har nåt att se fram emot :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jessica skrev:

Ok sorry trodde han menade något ironiskt, är så van att alla hatar mig på pokerforum

 

Vad tråkigt att höra :(

 

 

Citat:

Ursprungligen postat av sorkenkk

15 inköp? Nån gång gular du.

 

Jessica skrev:

Din jävla åsna

1) jag torskar ej 15 inköp på NL 50

2) Kansätta in 1000 inköp om jag vill

 

Ville bara ge dig lite perspektiv från läktaren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad häftig du är. Varför lira NL50? Du knäcker väl på 5/10?

 

Ditt djur, han tjatade juh om att jag kommer gula och 15 inköp kommer sända mig raka vägen till helvetet..

 

jävlar vad komplex du måste ha över dig själv som msåte försöka klonka ner på alla.. Ni börja tjata om mitt tidgare poker lir, om gulning skott och pengar. Jag vill eej skriva om det bara starta en NL bok dels för att jag gillar att skriva och dels för att vissa kanske är nyfikna..

 

Om ni skall faga er så skriv gärna inte i dagboken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till mannen!! o håll tilten i styr, och även spelberoendet!!

 

Spela med måtta o spela när du tycker det e skoj, och inte för att du känner du måste, så vet vi båda att detta kommer gå sjukt bra!! räknar med 2/4 inom 1 månad!! :-D

 

ty =) Idag har jag faktiskt lirat lite för mycket men kommer ej ha internet på några dagar snart så får kompensera :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...