Gå till innehåll

Dustinz - Överlägsen på ipokers NL200.


Dustinz

Recommended Posts

  • Svars 258
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tja Dustinz, har precis avverkat min första session nu. Gick ganska bra men jag fick trixa med GT+ o andra inställningar så blev fem bord NL $200 och upp ett inköp iaf.

 

Lite frågor:

 

1. PT, tar inte dom in HH's från TURBO-bord eller är det nåt annat som spökar. Jag är $160 upp i PT men har $201 mer i cahiern än jag började sessionen med.

 

2. Hur gör du för att dölja ditt nick i dina HH's, alltså smidigt byta ut nicket mot HERO. Nån form av program som du bara kopierar in HH's in på nåt vänster för du skriver väl inte för hand?

 

Clean bil b.t.w. sidokjolar, m3speglar och fälgar does the job :)

 

Ha det fint, c u at the tables! /draft

 

 

Nice!

 

Jag vet inte vad som kan vara för fel med turbo borden, försöker undvika dem så gott det går faktiskt, blir så rörigt att ha dem när man 9-tablar...

 

Jag döljer mitt nick för hand, vet inte om det finns några program :(

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog en session till. Sex bord NL $200, fem av dem var inte turbo och GT+ funkade fint, turbobordet hittades inte i GT+...

 

Spelade därefter inga turbobord trots att de verkar vara ganska slaskiga :P

 

Får väl undvika dom i fortsättningen också :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe grymt! Trevligt o träffas då :)

Är grymt nöjd med telefonen! Du blev lite sugen själv om jag minns rätt, eller va det bara säljknep ;)

btw, grymt snygg bil!

 

Thanks, nae inga säljknep här inte. Ska köpa den så snart den kommer in igen, slut hos leverantören...Ska ha den tills iPhone kommer ut. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog en session till. Sex bord NL $200, fem av dem var inte turbo och GT+ funkade fint, turbobordet hittades inte i GT+...

 

Spelade därefter inga turbobord trots att de verkar vara ganska slaskiga :P

 

Får väl undvika dom i fortsättningen också :P

 

Man måste hitta turboborden själv av nån anledning. Dra den lilla sniper-grejen till bordet så funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay, då var Maj slut.

 

Resultatet av detta blev följande:

 

Spel på min "main" site, det som jag bokför i dagboken dvs.: $12180

Småskottningar o halvt oserriöst spel på andra sidor. :~$2500

Bonusar, rakeback, affiliatepengar bla bla. :~$5000

__

Detta blir totalt nångonsans runt :~$19680

 

En helschysst månad med andra ord, min bästa hittils tror jag till och med. Det gick lite halvsegt i slutet av månaden, jag spelade nog en aning nonchalant och tidsvis lite smått okontrollerat. Ttöver det var det en konstant rush i princip. Målet var att plussa $6k på spelet och spela 40k händer vilket inte var några större problem. i Juni kommer jag förmodligen få jobba lite mer än jag gjort tidigare, och jag ska även försöka att inte sova för länge om dagarna med tanke på vädret. Vår svenska sommar är för vacker för att sova bort.

 

Här är en liten graf för månaden, det saknas ett gäng händer som jag inte spelat på min egen dator, så resultatet stämmer inte till 100%, men det ger nog en skaplig bild av hur det sett ut iaf.

 

 

Länk till graf.

 

 

 

Ny månad med nya mål.

Nu åker jag på kurs i 2 dagar, blir därför inte mkt spel de närmsta dagarna. Jag ska försöka spela 50 000 händer och vinna $10 000 den här månaden. Jag räknar med att gå upp till NL400 någon gång i mitten av Juni. Jag hoppas detta blir en lika fin månad som förra, jag har lite mer erfarenhet med mig i bagaget denna gång och känner ett starkt självförtroende när jag slår mig ner vid borden. Sedan jag var liten har jag sagt att innan jag är 23 år ska jag ha en ferarri, bara 1 år kvar nu, bråttom. Nu är jag förvisso inte så överdrivet intresserad av att äga en ferarri, men jag vill ha tillgångar nog att kunna köpa skiten om jag skulle vilja iaf. 1 år kvar, en dryg mille ska bankas för att detta ska bli möjligt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kurs var mer påfrestande än jag trodde, alkohol och utbildning = sant. Vi lär oss mycket om olika nya produkter. Jättekul är det, men det är ganska stressigt, kurs imorgon 08-18 blir nog tufft, såg ut som för många fick i sig för mycket sprit. Snackade med min chef idag, det blir mkt jobb i sommar. Jag kommer jobba ungefär 35% fram till december totalt. Men jag är ändå inte fast anställd...tröttnar jag kan jag alltid säga upp mig, inte så att jag är beroende av inkomsten från jobbet direkt, pokern betalar bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit något spel knappt, jobbat mkt och varit för trött när jag väl kommit hem. Kommer nog vara mycket så i sommar tror jag. Känns inte speciellt motiverande att sätta sig och spela när man väl är ledig och solen skiner. Kommer uppdatera dagboken sporadiskt under den närmsta tiden, har helt enkelt inte tid att sitta och nöta som jag gjort tidigare.

 

/Dustinz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en usel dag idag. Först tvättar jag bilen som en tok, sen kommer det ett åskväder och förstör flera timmars hårt arbete. Min bror + en polare kommer hit för lite poker+film, jag blir översettad fler gånger än jag kan minnas under min livstid, blev nästan komiskt mot slutet. - drygt $2k idag. Lite back för månaden nu, måste få in mer spel i schemat, spelat ungefär 5k händer so far, illa.

 

Jag spelade verkligen inte optimalt alla potter, men fan så utdragen ja blev. USCH! Nu lär jag bli belönad med 3 feta plusdagar i rad.. :D

 

Det positiva med backet är att jag ser fram emot att jobba imorgon istället för att sätta mig o lira :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en usel dag idag. Först tvättar jag bilen som en tok, sen kommer det ett åskväder och förstör flera timmars hårt arbete. Min bror + en polare kommer hit för lite poker+film, jag blir översettad fler gånger än jag kan minnas under min livstid, blev nästan komiskt mot slutet. - drygt $2k idag. Lite back för månaden nu, måste få in mer spel i schemat, spelat ungefär 5k händer so far, illa.

 

Jag spelade verkligen inte optimalt alla potter, men fan så utdragen ja blev. USCH! Nu lär jag bli belönad med 3 feta plusdagar i rad.. :D

 

Det positiva med backet är att jag ser fram emot att jobba imorgon istället för att sätta mig o lira :D

 

Skönt att se att man inte är ensam om att åka på oflyt på Ipoker!

Har backat lite mindre än dig men sEeeegt går det.

Btw vilket skin lirar du i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...