Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Var är det säkrast att ha största delen av bankrullen? På Neteller eller pokersidan (i detta fall Parypoker) som man spelar på? Har nu hela rullen på Partypoker men är lite orolig för att någon ska hacka kontot eller på annat sätt komma över mina pengar. Förklara gärna era svar. Tack på förhand...

Postad
Jag jag vart lite kallsvettig efter alla trådar i det här forumet över folk som blivit hackade. Denna bland annat: http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=31800

Jag har nu på grund av detta ca: 75% av rullen på e-sparkontot och resten på neteller och olika pokersiter. Förr var det tvärsom..

Funderar också på att ha större delen av rullen på sparkonto av något slag. Vad är ett e-sparkonto? Någon som har bra förslag på sparformer som ger hyfsad avkastning och som det är lätt att ta ut pengarna när det behövs? Hade tänkt att investera ca 150K SEK.

Någon som vet hur jag får ut mest pengar om jag ska casha ut från Partypoker, är det bäst att ta ut till visakortet, bankwire eller via Neteller?

Postad
känns ju otroligt dumt att ha största delen av rullen någon aannanstans än på banken.

10 inköp på kontot, 10 på neteller, 30 på banken?

vad är det för monsterrulle? =) 4 buyin på sidan 1 på neteller sen är det bara slaska!