Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

sorry det går inte. Måste vara äkta bredband. Jga har haft ADSL i hela mitt liv och det har bara varit rätt ut.

Så fort jag säger upp mig från jobbet ska jag flytta till ett ställe med hål i väggen så att man kan leva på skiten

/doktorn

Postad

Det är absolut inga probem. Själv sitter jag med telias trådlösa för 89kr/månaden och det är tryggare än adsl. Så länge det är stabilt är inte hastigheten så viktig vad gäller poker.

Postad

Pokern drar i stort sett inte någon bandbredd alls, så det ska bara vara att köra på. Däremot kan ju stabiliteten i nätet vara en faktor. Om man ska leva på pokern, så är det ju inte fel att ha en "backup-uppkoppling" om det skulle strula med ordinarie uppkoppling. T.ex att ha ett gammalt hederligt modem som backup kan ju funka. Googla bara på Gratis Internet, modempool, eller liknande. Där hittar du några alternativ för modemet.

Postad
Sjukt irriterande att bara ett av åtta svar var av den typen trådskaparen förtjänade.

Frågan basvarades ju med det inlägget också, då kan vi andra passa på att göra oss lite roliga :)