urmy Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Är skåningar välkomna till thai? Så länge helsingborg åker ur allsvenskan och Dif tar SM-guld, givetvis! Edit: Vad blev det förresten i matchen senast mellan dom, tror jag var utomlands då eller något?
Metaddict Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jag ångrade mig! Vem fan vill åka med ett gäng dryga norrlänningar?
benknackan Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Fick höra rykten om att du skulle med från Jimmie, kul med lite förstärkning, då har vi iaf någon som kan klassas som "high stake" grinder enligt stars rankning. Biljetten är ju bokad för 4½ månad, men den är ju som sagt omboknignsbar så får se hur länge jag stannar, med tanke på att jimmie knappt fick ner 2 öl när vi var på krogen i lördags (visst var han rätt sjuk och kanske inte skulle druckit alls, men vi skippar det snacket ) Vilken stars ranking ? Inte hört talas om hehe, och heja DiF för övrigt ^^ om man ska hålla på ngt vill säga
Bifffeno Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Fick höra rykten om att du skulle med från Jimmie, kul med lite förstärkning, då har vi iaf någon som kan klassas som "high stake" grinder enligt stars rankning. Biljetten är ju bokad för 4½ månad, men den är ju som sagt omboknignsbar så får se hur länge jag stannar, med tanke på att jimmie knappt fick ner 2 öl när vi var på krogen i lördags (visst var han rätt sjuk och kanske inte skulle druckit alls, men vi skippar det snacket ) Vilket krog hängde ni på? Lol nu ska ja tilta sönder på unibet haha haha typ 10handed har aj bord 6jj sweeeeeet turn 6 sweeet river 6 noooooooooooooooooooot sweeeet satans jävla horsida klart snubben har synat mina bets med en sexa hahahaha jävla trist då
urmy Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Vilken stars ranking ? Inte hört talas om hehe, och heja DiF för övrigt ^^ om man ska hålla på ngt vill säga Haha nej jag syftade mer på deras sortering av blinds i form av "medium stakes" som då är mellan 0,5/1 nl till 3/6 nl, om ja inte minns fel. Skitsamma, kul att du hakar iaf
urmy Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Jag ångrade mig! Vem fan vill åka med ett gäng dryga norrlänningar? Tror faktiskt inte varken jag eller jimmie är så dryga direkt, hoppas du inte tog åt dig så mycket av mitt förra inlägg. Biffeno, första kvällen var vi bara ute och hinakde massa öl på the laughing duck, en pub på vasagatan. På lördagen drog vi först till softbar för några öl och en plankstek, drog sedan på en studentskiva på frans august, ligger bakom cafe opera. Helt okej ställe, dock så var det kankse 100 pers för lite i lokalen, så det sög lite. Åkte hem vid 12 och grindade, för jimmie mådde inte så bra och jag var inte taggad på en karatefylla där jimmie skulle få bära mig hem
Bifffeno Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 hehe najs najs hmm e ju lite lamt att gå på skiva utan karatefylla de händer ju aldrig hehehe. men men.... Asså seriöst vad e de för fel på unibet? kör du deras bonus nu elr?
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 hehe najs najs hmm e ju lite lamt att gå på skiva utan karatefylla de händer ju aldrig hehehe. men men.... Asså seriöst vad e de för fel på unibet? kör du deras bonus nu elr? De funkar väl, men jag vet inte. Har inget flyt där bara
Bifffeno Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Nej verkar suga stenhårt hehe men ska ge den lite mer chasn trots allt måste bara få min 22tums skärm nån gång som man slipper jäval överlapp på borden men känns ju som spelet är mkt annorlunda gentemot everest men man borde ju iaf plussa med bonusen inräknat annars suger de pung hehe. (den där mrdawwe hade nyss över 7k på nl800 sikk asså verkligen upp och ner killen hehe) fan hur många timmar tar 30k händer att lira på fyra bord typ 100tim erl?
DaPine87 Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Unibet blev tyvärr asgrajndigt några dagar efter att bonusen kom upp på pf, tyvärr Lirade en till session, kalla kort, träffade inget, vann ett inköp med top två och nötfärgdrag AI på turn mot nån tomte men förlorade ett med JJ på rag bräda AI på turn med överpar och färgdrag, han hade färdig högre färg Blev pluss minus på sessionen allafall, så 500 back idag ungefär.. Inte så farligt, lixom, 2 inköp typ bara, och då blev jag utdragen för ett inköp tidigare idag med top två mot par o hålpipa, sen har jag fått mycket motthugg på CBs och träffat dåligt o haft kalla kort, hoppas på bättre lycka imorn
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Kan väl rapportera lite jag med. Helt okej klonk, torskade däremot 717 potten på nl400 när degen åkte inte med AKs på 279 brädan med färgdraget. Killen hade set och det höll. Hittade däremot några semiklonkar på nl200, och stannade tillslut ¨på +386 dollar. Måste börja grinda mer, men tar det efter nästa vecka då jag har så extremt mkt plugg
Metaddict Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tror faktiskt inte varken jag eller jimmie är så dryga direkt, hoppas du inte tog åt dig så mycket av mitt förra inlägg. Lol! Nu är en av oss "levlad". Jag skulle tippa att det är du Annars får jag gratulera till en vacker trippel-ironism!
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Lol! Nu är en av oss "levlad". Jag skulle tippa att det är du Annars får jag gratulera till en vacker trippel-ironism! "om han tror, att jag tror, att han tror, att jag tror"
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Lol! Nu är en av oss "levlad". Jag skulle tippa att det är du Annars får jag gratulera till en vacker trippel-ironism! "om han tror, att jag tror, att han tror, att jag tror"
Metaddict Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 "om han tror, att jag tror, att han tror, att jag tror" Exakt Och HIF hade faktiskt några procent missklonk mot DIF (whine), hade Marigas skott i INSIDAN av stolpen gått in hade vad som helst kunnat hända! Vi fick iaf njuta av den enorma glädjen att spöa det äckliga äckliga äckliga AIK (brag).
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Exakt Och HIF hade faktiskt några procent missklonk mot DIF (whine), hade Marigas skott i INSIDAN av stolpen gått in hade vad som helst kunnat hända! Vi fick iaf njuta av den enorma glädjen att spöa det äckliga äckliga äckliga AIK (brag). Hehe aa skönt, DIF kom med många skadade och mötte elfsborg idag, hade rätt rejäl klonk och lyckades få en poäng, grymt nöjd med det. Bara lirat 150 händer idag på nl400, lite halvklonk, drog in 330 dollar. Orkar inte grinda så mkt, får ångest för skolan då, samtidigt så pluggar jag inte heller så det blir dubbelångest
Brew Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Tar och inviger dagboken med en HH. Fi är tag, 17/9, och hittar aldrig på något skumt. - Rosahest sitting in seat 1 with $295.61 - johnnymarr sitting in seat 2 with $198.00 - dastrike sitting in seat 3 with $343.29 - Zerlon87 sitting in seat 4 with $200.00 - Mr_Wartz sitting in seat 5 with $280.40 - Hero sitting in seat 6 with $286.65 [Dealer] Rosahest posted the small blind - $1.00 johnnymarr posted the big blind - $2.00 ** Dealing card to Hero: , dastrike raised - $6.00 Zerlon87 raised - $20.00 Mr_Wartz folded Hero called - $20.00 Rosahest folded johnnymarr folded dastrike folded ** Dealing the flop: , , Zerlon87 bet - $23.00 Hero raised - $59.00 Zerlon87 went all-in - $157.00 Hero folded Zerlon87 mucks: Zerlon87 wins $285.00 from the main pot Tycker han skriker AA, känns rätt att folda. Vekt? Spela annorlunda? syna floppen och få in degen på turn? Hej det är jag som Zerlon87 jag kolla handen i Pokertracker, hade aq hjärter.
Bifffeno Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Ja för fan gött med 1pinne hehe... fast seriöst snubben vaskes hans mål fan sjukaste ja sett äckligt snyggt!! Hhaha unibet var fan de sämsta ja vart med om blev ju söndertiltad loosade 600 på 20min haha så sket i den haha. Hoppas ni lyckas bättre med den:lol: Blir de grind ikväll för dig urmy hehe kan ju itne plugga isätllet för att pokra gäller att priotera det roliga i livet mohahaha..Dapine kör du? Kommer det nån ny film? Då lovar ja tat kommentera fast ja suger på poker hehe.
DaPine87 Postad 7 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2007 Bara för att du frågar så sött så ska jag fixa en ny film imorgon
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Hehe biffeno, de målet va rätt nice. Jo det blev lite mer grind, dock bara spelat 1 timme å 20 min totalt idag. Hittade däremot ett hyfsat plus: 684 för dagen. Vinst denna månad: $1856 Bonusar denna månad: $1250 Totalt: $3101 Händer spelade: 5208 Timlön: $179 Månadsmål: - 7k profit på spelet - Spela 25k händer (kommer vara borta en del) - Köra hårt sista biten av skolgången - Ha över 18,0 i snitt när jag går ut Klarar jag spelmålet blir det garanterat en resa utomlands med vänner med mkt slask och fickpengar, iofs lär det väl bli det ändå men skitsamma
Bifffeno Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Bara för att du frågar så sött så ska jag fixa en ny film imorgon HEHE visst gjorde jag:-D HUr har liret gått för dig idag? Hehe säge rju att poker e roligare än skolan urmy hehe skönt att måanden börjat najs för dig. När blir ni regualrs på nl400 då?
urmy Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 HEHE visst gjorde jag:-D HUr har liret gått för dig idag? Hehe säge rju att poker e roligare än skolan urmy hehe skönt att måanden börjat najs för dig. När blir ni regualrs på nl400 då? Jag är väl rätt regular där, endast nl200 på unibet och när borden är kalla på everest.
Bifffeno Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 hmm senast ja såg dig på ep löka du ju på suva hehe
urmy Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 hmm senast ja såg dig på ep löka du ju på suva hehe Idag lirade jag 4 st nl400 bord och 2 nl200 Det är väl standard, finns det gott om nl400 bord blir det 6 st nl400 bord.
Recommended Posts