kfluffie Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 skulle man/du kunna flytta min tråd med "min första sng-film" till videoforumgruppen där den hör hemma? http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32283 So it has been done! Citera
hansolo Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 So it has been done! danke, du bist eine engel! =) Citera
r3mix Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 http://pokerforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=219 I give you Videoanalysgruppen under handanalys (det var det närmaste jag kunde lista ut) När den börjar fyllas på, så kan vi senare flytat ut den till egen grupp eller slänga på undergrupper, men först vill jag se lite action. Underbart! nu jävlar ska det brännas bredband hahah Citera
heltok Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 vad vill ni se för film av mig? kan tänka mig spela något spel jag inte förstår, något jag nästan förstår, playmoney, patiens, ms-röj, whatever. första vettiga förslaget blir det. Citera
Juggler Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 en lagom hög H.O.R.S.E SnG på FT? Citera
kfluffie Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 vad vill ni se för film av mig? kan tänka mig spela något spel jag inte förstår, något jag nästan förstår, playmoney, patiens, ms-röj, whatever. första vettiga förslaget blir det. En demonstration av Kalkylatorn och alla dess funktioner alt. Spindelharpan-Extreme (d.v.s. 4 olika färger). Citera
Lolle Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Fyra i rad mot random thailändska, high stakes 100 baht! Vet inte, skulle gärna kika en NL400 med dig på Ongame och se hur du skulle spelat där, men det är bara personliga önskningar Citera
okocha Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 En demonstration av Kalkylatorn och alla dess funktioner alt. Spindelharpan-Extreme (d.v.s. 4 olika färger). Gärna multitablande också, det känns som att jag inte vet vilka anpassningar man ska göra när man spelar många bord. Gärna multitablande på ms-röj också Blir alltid sämre tid när man multitablar röj tyvärr... Citera
JoeFalk Postad 24 April , 2007 Rapport Postad 24 April , 2007 Jag vill se mindre antal bord och mer pokerspel. HU är önskvärt från mig iaf. SNG form e ok men helst cg Citera
Recommended Posts