Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vad säger ni om man skulle och fixa ett videoforum för att videos? tycker nämligen det är väldigt svårt och hitta videos av medlemmarna då det finns 3245234653245 dagböcker och kolla i, visst det går att söka, men själva ordet "video" finns typ i alla dagböcker. Så om man gjorde ett forum för att videos så att dem är samlade på ett ställe, detta skulle göra det mycket lättare och hitta videos.

Eller?

Postad

Jag tror han menar en forumdel där man bara postar sina pokervideos. Alltså man ska inte behöva ha en dagbok bara för att posta en länk till en pokervideo man gjort.

Mycket bra idé!

Postad

ja har själv flera filmade men eftersom ja inte vill starta dagbok så har ja inte publicerat dom. Om det blir en videogrupp så bör den delas in i minst CG/Turre eller möjligtvis fler kategorier om de finns möjlighet.

Postad

Tycker det skulle vara en utmärkt idé. Ett videoforum med udergrupper (Förslagsvis samma undergrupper som i HA) och där man gör en ny tråd för varje video och kommentarer och analyser tas i den tråden.

Postad
Om det blir tillräckligt med respons i den här tråden från folk som har filmer filmade, så javisst

Man lägger ju inte på korven förän grillen är varm. Nej men jag har själv sökt i forumet efter "video" och letat bland otaliga trådar.

Tycker det är en jättebra idé och kommer nog själv poppa min video-cherry om det blir verklighet.

Postad

Tycker det låter som en jättebra idé, även om jag personligen lika gärna kan lägga upp mina videos i dagboken.

Fördelen med ett separat underforum är väl att fler hittar till dem.

Postad

Jävligt bra ide tycker ja me.

Tycker det låter som en jättebra idé, även om jag personligen lika gärna kan lägga upp mina videos i dagboken.

Fördelen med ett separat underforum är väl att fler hittar till dem.

Semi OT: ja har inte sett dina filmer ennu tänkte göra det så ja undrar var i dagboken man kan hitta de, är trotts allt en del sider att bläddra igenom.

Postad

Gutt att många gillar idén, tycker bara att det skulle vara så mycket smidigare och lättare att hitta videos, dessutom skulle folk skulle ge respons och analyser också :)

gdaily, hosta upp ett liten videoforum då :P dock tror jag att alla inte kollar detta forum så jag tror att de flesta som gör videos kanske inte har märkt denna post.

Postad

Man skulle kunna ha en mastodonttråd där man listar alla pokervideos i inlägg #1. Sen får man fylla på med länkar i tråden och trådskaparen får uppdatera inlägg #1 när nya länkar tillkommer?

Vem vågar starta en sån tråd under "Studier"?

Postad
Man skulle kunna ha en mastodonttråd där man listar alla pokervideos i inlägg #1. Sen får man fylla på med länkar i tråden och trådskaparen får uppdatera inlägg #1 när nya länkar tillkommer?

Är det möjligtvis inte lättare och starta en undergrupp med t.ex. SNG & Cash osv.. för att kunna själva posta en ny topic då man har en ny video eller så har man en videodagbok med bara videos och kommentar från "Publiken" som sedan trådskaparen kan se och kommentera själv? Göra en mastodonttråd bliur lika jobbigt som det är att kolla i "skattefri"-tråden :P

Postad

äh, orka gamla filmer. så jävla jobbigt är det inte att göra nya.

Postad
Hoppas inte det, tror det kan bli riktigt roligt och lärorikt.

Men det känns nog så, de första dagarna efter posten var det action, men nu dog det helt. Visst håller jag med om att det skulle vara lärorikt och roligt, tycekr faktiskt det är mycket lättare och lära sig när man ser det framför sig.

Postad

jag kan pumpa in allt från NL,FL,PLO,SNG 1-10bord. fine with me ;)

tror videoforum blir bra, har varit lite småsegt kommenterande av mina filmer i min dagbok på sistone så jag har övervägt att börja posta dem på CR ed istället.

Postad
http://pokerforum.nu/forum/forumdisplay.php?f=219

I give you Videoanalysgruppen under handanalys (det var det närmaste jag kunde lista ut) När den börjar fyllas på, så kan vi senare flytat ut den till egen grupp eller slänga på undergrupper, men först vill jag se lite action.

skulle man/du kunna flytta min tråd med "min första sng-film" till videoforumgruppen där den hör hemma?

http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=32283