Gå till innehåll

24hPoker & POKERFORUM.nu presenterar ny WSOP-kampanj!


24hPoker

Recommended Posts

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej,

 

Turneringen ligger uppe sedan igår kväll. Deltagarna är registrerade och har fått ett email.

 

Ni hittar den under Tournaments->Special->"Final Pokerforum VIPRACE"

 

Lycka till nu alla deltagare, och missa inte starten kl. 20.00 torsdag 31:a Maj.

 

Tack för att ni deltagit i kampanjen!

 

Mvh, 24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ju så jävla roligt spel när man kan spela 5 händer/nivå. Jag höjer med KK och efter det så hakar hela skiten upp sig. Visar sig att nån annan höjt mer och att jag blivit automatiskt foldad. Så otroligt sjukt!

 

Ja, jag kommer inte spela på 24h eller b2b mer efter den här skiten. Bara att casha ut o hoppas på att inte hela skiten hakar upp sig så man aldrig får sina pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, det verkar ju som att fler råkade ut för det här än inte (kanske rent av

alla i olika utsträckning), så jag tycker att 24h borde antingen

 

* Köra om hela turneringen

* Köra om turneringen med de spelare som var kvar när nätverket körde ihop sig

* Hitta på nån smart kompensation för de som blev utblindade under disconnecten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, det verkar ju som att fler råkade ut för det här än inte (kanske rent av

alla i olika utsträckning), så jag tycker att 24h borde antingen

 

* Köra om hela turneringen

* Köra om turneringen med de spelare som var kvar när nätverket körde ihop sig

* Hitta på nån smart kompensation för de som blev utblindade under disconnecten

 

What he said.

 

/En tiltad, trött, utdragen och utkastad DevilVoice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, det verkar ju som att fler råkade ut för det här än inte (kanske rent av

alla i olika utsträckning), så jag tycker att 24h borde antingen

 

* Köra om hela turneringen

* Köra om turneringen med de spelare som var kvar när nätverket körde ihop sig

* Hitta på nån smart kompensation för de som blev utblindade under disconnecten

 

Blev otroligt tiltad av sättet som jag åkte ut på, varav mitt förra inlägg blev ganska argt. Jag är fortfarande långt ifrån glad men jag hoppas att turneringen skulle kunna spelas om från innan det började lagga. Låg bra till men förlorade nästan allt när blindsen var så höga o på några höjningar jag gjorde. Känns orättvist och som helt fel sätt att åka ut ur en turnering på.

 

Alternativt skulle väl alla som var kvar när lagget började få inköp till 200 euro turneringen, men det mest rättvisa är såklart om den kunde spelas om. Tror nog att de flesta skulle gå med på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du att de som slutar top 3 kommer att gå med på det?

 

Jag vet inte, har varit med om såna här saker några gånger och det bästa

vore ju om det fanns någon ansvarig som följde händelseförloppet som kan

ingripa och pausa turneringar så fort de märker att flera spelare timear ut.

Nu när de inte gjorde det så får de ett rätt besvärligt beslut om hur de ska

hantera situationen för att inte göra en för stor PR-förlust, men något borde

de ju göra iallafall.

Själv tog jag mig faktiskt innanför bubblan med nöd och näppe, men skulle

ändå såklart gå med på nån form av omspel.

Yones förslag om €200 inköp till alla som var kvar när det började barka är

ju också bättre än ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hpoker är en skitsajt med skitsupport, gör som jag och lämna skiten.

 

Ni borde fan skämmas! 24hPoker kör den generösaste kampanjen på hela forumet, och gör det varje månad, och har gjort det i flera månader nu. Finns det något forum i hela världen där man kan hitta mer otacksamma användare? Självklart ska ni som inte fick pris i turneringen whina, whina whina whina.. uppenbarligen funkade klienten bra för en hel del andra - typ dom som kom i pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att 24hpoker är värd all eloge för sina bidrag till forumet med tävlingar med otroliga övervärden och hög klonkfaktor ;-) . Att dessa tävlingar nu gett mig både en Xbox och ett WSOP-paket gör naturligtvis inte att jag tycker sämre om dem…

 

Sen var det naturligtvis tråkigt att siten krånglade. Det gjorde den även för mig, men jag hade nog tur att den krånglade vid rätt tillfälle. Under finalbordet upplevde jag inga större problem. Jag hoppas att 24hpoker fortsätter satsa på forumet och att de försöker lösa sina tekniska problem.

 

PS, Grattis Benrangel till segern HU. Min chatt fungerade inte på slutet så jag kunde inte skriva mina gratulationer, GG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni borde fan skämmas! 24hPoker kör den generösaste kampanjen på hela forumet, och gör det varje månad, och har gjort det i flera månader nu. Finns det något forum i hela världen där man kan hitta mer otacksamma användare? Självklart ska ni som inte fick pris i turneringen whina, whina whina whina.. uppenbarligen funkade klienten bra för en hel del andra - typ dom som kom i pengarna.

 

Jag håller med om att vi inte ska klaga på 24h för dom är otroligt generösa i deras kampanjer här på forumet.

Nu var det väldigt olyckligt att klienten funkade så dåligt under turneringen och vissa spelare blev mer drabbade än andra.

JAg kom ITM (5a) och min klient funkade inte bra. Dock påverkade det bara mitt spel en hand då jag tänkte syna i en stor pott men blev folded, hade tydligen bästa handen oxå. MEn i övrigt så vare bara jävligt segt och irriterande att varje hand tog tid och blindsen stack iväg :(

 

Tråkigt som fan, men det är väl inte 24hs fel utan det var bara extrem otur.

Eller brukar det alltid vara så här vid 20-tiden på kvällarna? (det var länge sen jag spelade på b2b)

 

Grattis ni som blev 1a och 2a, bra jobbat!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni borde fan skämmas! 24hPoker kör den generösaste kampanjen på hela forumet, och gör det varje månad, och har gjort det i flera månader nu. Finns det något forum i hela världen där man kan hitta mer otacksamma användare? Självklart ska ni som inte fick pris i turneringen whina, whina whina whina.. uppenbarligen funkade klienten bra för en hel del andra - typ dom som kom i pengarna.

 

Självklart ÄR det en väldigt generös kampanj. Dock så har förstås även denna kampanj lett till att vissa spelare lagt ner extra hög volym spel hos 24h under denna tidsperiod och då bör även givetvis möjligheten finnas fullt ut att ta chansen när den väl kommer. En fair chance är allt vi talar om...

Fakta är att B2B-nätverket hade stora problem igår kväll, för svenska spelare, finska spelare så som för andra. Jag har ingen exakt tidsuppfattning mer än att det var katastrofalt fr o m när det var 15-17 spelare kvar ca. Flertalet blev disconnectade, så även jag när det var kvar 15 och åtminstone jag kunde inte komma in överhuvudtaget innan jag åkt. Först efter det någon gång så verkade det släppa lite. På det stora taget verkade det som ett lotteri om man fick kontakt eller inte, vissa lyckades tydligen dra lite vinstlotter ur den tombolan.

Egentligen så borde nätverksstatusen övervakats bättre och turneringarna pausats så fort nätverket började ha problem men nu gjordes ju inte det.

Personligen skulle jag helst se ett omspel i någon form från någon punkt men inser också att det kan vara ett svårt avgörande att fälla så får väl acceptera det beslut som tas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst har 24h jättefina kampanjer men sist så vann jag ett inköp i grebbestad jättefint bilkörning från Malmö till Grebbestad ca:40 kronor milen X 90 mil= 3600:- en semester dag 1000:- hotel 1800:- ligger snart plus.

OBS! lite ironi men det som hände igår får inte hända tycker bara att man måste pausa eventuellt bryta när det börjar frysa om korten för det hade en övervakare sett direkt där av tycker jag 24h får skylla sig själva om man inte hade en övervakare nu ser jag bara en utväg en ny tournering för dem sista 15-17 eller vad där nu var kvar när det började såklart ska dem 3 pristagarna ha kvar sina priser så måste det bli det är straffet för att man inte har koll. Fram tills jag har fått ett besked av 24h så bytar jag site har även skickat ett pm privat i morse till 24h som dem inte har orkat svara på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst har 24h jättefina kampanjer men sist så vann jag ett inköp i grebbestad jättefint bilkörning från Malmö till Grebbestad ca:40 kronor milen X 90 mil= 3600:- en semester dag 1000:- hotel 1800:- ligger snart plus.

OBS! lite ironi men det som hände igår får inte hända tycker bara att man måste pausa eventuellt bryta när det börjar frysa om korten för det hade en övervakare sett direkt där av tycker jag 24h får skylla sig själva om man inte hade en övervakare nu ser jag bara en utväg en ny tournering för dem sista 15-17 eller vad där nu var kvar när det började såklart ska dem 3 pristagarna ha kvar sina priser så måste det bli det är straffet för att man inte har koll. Fram tills jag har fått ett besked av 24h så bytar jag site har även skickat ett pm privat i morse till 24h som dem inte har orkat svara på

 

Stopp och belägg. Våga inte byta sajt. Du är ju en av de som gör Omaha hi/lo-spelet intressant på B2B. Även om du nog ligger plus mot mig så vill jag ha dig vid borden när jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...