Alow Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Tjenare, nu är jag på jakt efter en ny sida. Med någon fin bonus, den ska vara rätt så enkel eftersom jag lirar nl50. 100-200dollar minst. Sedan vill jag även att siten erbjuder många sng, mulit turneringar och även endel freerolls. Vilken site tror ni uppfyller mina krav bäst? Tacksam för svar! Mvh Alow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2007 Kom nu o tänka på pokerstars, som har många tuneringar. Har lirat där förut dock var det mest cg då. Men vad tycker ni om pokerstars? Mycket tuneringar fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
almanzur Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 PokerStars brukar rankas som den bästa turneringsidan så det lär väl ha bra turneringar;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Många ongamesiter har bonusar som ger dig 100% tillbaka av din rake om du spelar sng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
billey Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Många ongamesiter har bonusar som ger dig 100% tillbaka av din rake om du spelar sng. nämn en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 April , 2007 Rapport Share Postad 21 April , 2007 nämn en Tower Gaming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts