Gå till innehåll

LHE, mest nötgrinders?


pangela

Recommended Posts

Har suttit och funderat ett bra tag på att börja röra mig i andra regioner inom poker. Nu är ju inte LHE några främmande trakter, men jag tänkte mest se om Ni har erfarenheter kring just om det är mycket nötgrinders?

 

Har fått för mig att LHE är det perfekta bonusspelet, så därför många tighta bonushorer som sitter där och inte ger ifrån sig pengarna, stämmer min tankebana?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vilken limit du pratar om men eftersom du ska spela in bonusar antar jag det är 10/20 eller lägre. Då är mitt svar att det är blandat men helt klart mkt sällan speciellt tight. Jag körde på Crypto förra månaden och då var det tight varannan dag och löst varannan dag. Annars har jag kört på FTP där det alltid är löst och på Party som är...ja Party helt enkelt.

 

I korthet tror jag du har fel, även om spelen blir tightare när det pågår en bra bonus ska dom inte vara några problem att slå för dom är fortfarande rätt mjuka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...