Skwatte Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Vet inte om detta har hänt någon annan men när jag spelade en HU-sit´n go förut hände följande: Jag förlorade istort sett alla marker och hade bara lite kvar som inte ens räckte till blindsen, och var därför automatiskt all-in varje hand.. tänkte för skojs skull se hur länge jag klarade mig, men såg då att varannan hand satte klienten mig som pausad för att jag inte agerat i tid vilket är väldigt märkligt eftersom jag faktiskt inte agerat överhuvud taget eftersom jag varit all-in redan innan.. det jobbiga var att jag då auto-foldades ifrån SB varenda gång eftersom jag omöjligt kunde hinna trycka i att jag var tillbaka.. Det komiska var att jag faktiskt vann ganska många händer jag var all in från BB så jag överlevde ett tag och kunde verkligen se hur dumt det var, jag kunde inte spela en enda hand från SB som autofoldades hela tiden.. hur jag än tryckte och försökte få in "Jag är tillbaka" så kunde jag ju inte det eftersom jag agerade först ifrån SB och foldades direkt.. Någon annan som varit med om samma problem? För om det inte var en tillfällighet så är det ett ganska allvarligt problem i Svenska Spels klient.. Mvh Skwatte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Har varit med om samma sak i turneringar, men har då hunnit trycka "jag är tillbaka" eftersom jag inte varit UTG. Vet dock inte vad problemet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Samma här, sett det ganska många ggr i turnering på svs. I lägen där man t.ex. inte agerat i tid och sedan så kvittar det om man klickar ur sitout knappen. Har fått starta om klienten några ggr p.ga. det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 19 April , 2007 Rapport Share Postad 19 April , 2007 Hur kan det komma sig att varenda jävla klient utom Stars är full av dumheter? Hur svårt kan det vara liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Gillar sajten, men jag hatar klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 20 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 April , 2007 Snackade med kundtjänst igår och fick insatsen tillbaka nu idag.. Var iofs en jätteliten sit´n go så spelade inte så stor roll, men hade det vart t.ex HU i en turnering eller liknande hade man ju blitt riktigt irriterad.. Eftersom uppenbarligen flera vart med om det så borde det ju göras något åt, känns ju faktiskt ganska allvarligt då man begränsas till hälften av sina händer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 20 April , 2007 Rapport Share Postad 20 April , 2007 Har mailat till SvS och påpekat det (bl.a.). Fel ställe iaf ... Övriga pokersajter -> Boss -> SvS Mvh, KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts