Gå till innehåll

Bugg på Svenska Spel?

Skwatte

Recommended Posts

Vet inte om detta har hänt någon annan men när jag spelade en HU-sit´n go förut hände följande:

Jag förlorade istort sett alla marker och hade bara lite kvar som inte ens räckte till blindsen, och var därför automatiskt all-in varje hand.. tänkte för skojs skull se hur länge jag klarade mig, men såg då att varannan hand satte klienten mig som pausad för att jag inte agerat i tid vilket är väldigt märkligt eftersom jag faktiskt inte agerat överhuvud taget eftersom jag varit all-in redan innan.. det jobbiga var att jag då auto-foldades ifrån SB varenda gång eftersom jag omöjligt kunde hinna trycka i att jag var tillbaka..

Det komiska var att jag faktiskt vann ganska många händer jag var all in från BB så jag överlevde ett tag och kunde verkligen se hur dumt det var, jag kunde inte spela en enda hand från SB som autofoldades hela tiden.. hur jag än tryckte och försökte få in "Jag är tillbaka" så kunde jag ju inte det eftersom jag agerade först ifrån SB och foldades direkt..

Någon annan som varit med om samma problem? För om det inte var en tillfällighet så är det ett ganska allvarligt problem i Svenska Spels klient..

Mvh Skwatte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snackade med kundtjänst igår och fick insatsen tillbaka nu idag.. Var iofs en jätteliten sit´n go så spelade inte så stor roll, men hade det vart t.ex HU i en turnering eller liknande hade man ju blitt riktigt irriterad..

Eftersom uppenbarligen flera vart med om det så borde det ju göras något åt, känns ju faktiskt ganska allvarligt då man begränsas till hälften av sina händer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser