Gå till innehåll

försörja sig på poker - betala hyra


Jugge

Recommended Posts

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha är det inte ganska uppenbart att han är en supertorsk som bara dagdrömmer om rikedommar från pokern?

Patetiskt ogrundat skitsnack.

 

Eller bara en upprörd nynationalist.

 

Han kommer med sådana inlägg i alla trådar som ens snuddar vid ämnet..

 

Skitsnack rakt av, nu är det to.m du som vill starta en OT-diskussion.. När argumenten tryter, tar man till......

 

 

Återgå till topic mina vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

graf?

 

Jag tänker inte blotta mig på ett pokerforum, som alla andra attention whor*s i alla dagböcker gör. Sedan använder jag mig inte av hjälpvertyg som Poker Tracker och annat trams. Kan man inte spela poker utan sådant, är man en stor loser i mina ögon.

 

Återgå till topic.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tjänar grova pengar på mitt spelande, men för det ligger jag inte på sofflocket som vissa parasiter här inne gör. Jag arbetar och gör rätt för mig.

 

Skämtar du nu eller? Vad innebär att göra rätt för sig enligt din mening? Kan sätta pengar på att pokerspelare som är högkonsumenter genererar mer skatt än vad du gör på ditt sossejobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skämtar du nu eller? Vad innebär att göra rätt för sig enligt din mening? Kan sätta pengar på att pokerspelare som är högkonsumenter genererar mer skatt än vad du gör på ditt sossejobb.

 

Jag spelar också på höga nivåer, vilket du kunde tyda om du läst vad jag skrev och är en, vad du kallar, högkonsument. Kalla aldrig mitt arbete för sossejobb igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätta mig om jag har fel, men har inte de kommunala hyresbolagen skyldighet ta in diverse trash? (Läs: alkisar, socialfall.) Så egentligen borde det inte vara svårt att få en kommunal lägenhet? Räcker väl att ha Alfa-kassa eller soss? Men ett privat ägt hyresbolag kan ju neka hur bäst dem vill. Då blir det väl en förhandlingsfråga och man får kanske visa upp en så där borgenär eller var det en borgensman:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar också på höga nivåer, vilket du kunde tyda om du läst vad jag skrev och är en, vad du kallar, högkonsument. Kalla aldrig mitt arbete för sossejobb igen!

 

Din förmåga att kommunicera verkar aningen off eller så slingrar du dig. Jag förstår att du vill få det att framstå som att du lirar högt, men du sade även att du "gör rätt för mig genom att knega vid sidan om", vilket direkt måste betyda att den som inte knegar INTE gör rätt för sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och varje vettig svensk bör äta i genomsnitt 7 skivor skogaholmslimpa per dag =)

 

6-8-plakat.jpg

 

Fö. är det uppenbart att L-S levlar er alla.

 

Synd att tråden blev OT. :(

Mycket intressant läsning med tanke på att jag själv ska hyra en lägenhet själv snart. Det känns dock tryggt att det går att ordna med en borgensman.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätta mig om jag har fel, men har inte de kommunala hyresbolagen skyldighet ta in diverse trash? (Läs: alkisar, socialfall.) Så egentligen borde det inte vara svårt att få en kommunal lägenhet? Räcker väl att ha Alfa-kassa eller soss? Men ett privat ägt hyresbolag kan ju neka hur bäst dem vill. Då blir det väl en förhandlingsfråga och man får kanske visa upp en så där borgenär eller var det en borgensman:lol:

 

Enligt en inte alltför gammal SOU har inte de kommunala bostadsbolagen någon s.k. socialhousing. De ska drivas enligt affärsmässiga principer liksom privata företag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...