SethCohen Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Undrar vad chansen är att säg, 10-7 och 67, att floppar blir tex 477? Citera
D.H. Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Undrar vad chansen är att säg, 10-7 och 67, att floppar blir tex 477? Du måste vara tydligare med vad du menar för att det ska gå att svara på. Här är några alternativ på vad du kan mena: - Jag har en sjua och floppen kommer två sjuor. Vad är chansen att någon annan också sitter med en sjua? - Vad är chansen att det kommer 2 sjuor på floppen om två spelare har sjuor i sin hand? - Vad är chansen att två sjuor delas ut och två sjuor därefter kommer på floppen? Citera
SethCohen Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 - Vad är chansen att det kommer 2 sjuor på floppen om två spelare har sjuor i sin hand? sry! Citera
JoeFalk Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Du måste vara tydligare med vad du menar för att det ska gå att svara på. Här är några alternativ på vad du kan mena: - Jag har en sjua och floppen kommer två sjuor. Vad är chansen att någon annan också sitter med en sjua? - Vad är chansen att det kommer 2 sjuor på floppen om två spelare har sjuor i sin hand? - Vad är chansen att två sjuor delas ut och två sjuor därefter kommer på floppen? svårt att lista ut vilken han menar liksom..... Om man skall vara riktigt rolig så ska nog du vara mer exakt så att man inte uppfattar att det ekar i ditt inlägg. Citera
XaaL Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Du måste vara tydligare med vad du menar för att det ska gå att svara på. Här är några alternativ på vad du kan mena: - Jag har en sjua och floppen kommer två sjuor. Vad är chansen att någon annan också sitter med en sjua? - Vad är chansen att det kommer 2 sjuor på floppen om två spelare har sjuor i sin hand? - Vad är chansen att två sjuor delas ut och två sjuor därefter kommer på floppen? Tror vi förstod vad han menade? Citera
dlinder Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Det han faktiskt undrade om var ju totalt irrelevant, så jag tycker inte det var särskilt glasklart. Däremot hur stor chansen är att nån annan sitter på en sjua också skulle man ju faktiskt kunna ha användning av att veta. Citera
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Det han faktiskt undrade om var ju totalt irrelevant, så jag tycker inte det var särskilt glasklart. Däremot hur stor chansen är att nån annan sitter på en sjua också skulle man ju faktiskt kunna ha användning av att veta. Öh... Var det inte det han menade...? Citera
dlinder Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Öh... Var det inte det han menade...? Tydligen inte, han klargjorde ju vad han menade lite längre upp. Citera
mobydick Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Att en sjua är delad till någon annan är på ett 10-manna 18/47 och på 6-manna 10/47.Hurvida den är i spel eller inte är väl lite knivigare men det är väl större risk att det fjärde esset är i spel än den fjärde tvåan. sannolikheten är alltså ganska stor att någon annan sitter med en sjua då det landar två på floppen det är därför man alltid ska höja med en sjua. Citera
dlinder Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Att en sjua är delad till någon annan är på ett 10-manna 18/47 och på 6-manna 10/47.Hurvida den är i spel eller inte är väl lite knivigare men det är väl större risk att det fjärde esset är i spel än den fjärde tvåan. sannolikheten är alltså ganska stor att någon annan sitter med en sjua då det landar två på floppen det är därför man alltid ska höja med en sjua. ??? Citera
KungKroon Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Att en sjua är delad till någon annan är på ett 10-manna 18/47 och på 6-manna 10/47.Hurvida den är i spel eller inte är väl lite knivigare men det är väl större risk att det fjärde esset är i spel än den fjärde tvåan. sannolikheten är alltså ganska stor att någon annan sitter med en sjua då det landar två på floppen det är därför man alltid ska höja med en sjua. Skriv inte om du inte kan vara seriös. Skämt är kul... Ironi är kul... Men vafan e detta..? EDIT: Skrattade som fan andra gången jag läste det, så jag får väl ta tillbaka det där. Citera
Recommended Posts