Gå till innehåll

Fråga angående CD-pokers gratisbonus


nyqa

Recommended Posts

Enligt ett inlägg här på forumet och på deras hemsida så kan man få $20 att spela för när man registrerar sig. Så jag gjorde det men fick inte ett öre. Måste jag göra nåt speciellt eller? Jag har testat googla efter svar men hittar ingenting. Och eftersom deras officiella hemsida har kvar "gratis $20" texten så borde ju erbjudandet finnas kvar. Eller? Har jag missat nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade mig där igår och först fick jag bara ett konto med låtsaspengar. Sen gick jag in på ett bord med riktiga pengar och klickade på en ledig plats. Då minsann kom det upp nån ruta som sa att jag behövde fixa ett konto för riktiga pengar och 2 minuter senare hade jag $15 på kontot.

 

Nu jävlar ska det byggas rulle! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag reggade mig där igår och först fick jag bara ett konto med låtsaspengar. Sen gick jag in på ett bord med riktiga pengar och klickade på en ledig plats. Då minsann kom det upp nån ruta som sa att jag behövde fixa ett konto för riktiga pengar och 2 minuter senare hade jag $15 på kontot.

 

Nu jävlar ska det byggas rulle! :)

 

Meh så skumt. Jag har också reggat ett konto för riktiga pengar men jag har inte fått ett öre. Börjar misstänka skumma saker här... försöker de blåsa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också bara $15 men det gör inget för de har för tillfället förökat sig till $120. Fast måste spela väldigt mycket mer innan jag kan ta ut några pengar.

 

EDIT: Haha! $10 nu :) Lessnade totalt på att spela på den klienten och slaskade bort allt. Gött ändå, slipper tänka på det och kan spela på standard siten istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom att ge dig en gratis bonus?

 

Comeon..

 

 

Förmodligen har du reggat dig under fel annonsör.

 

Vänligen skicka mig ditt CPR nummer så ska jag se vart problemet är.

 

Kom ihåg , att om du har reggat med pund som valuta så gäller inte bonusen.

 

 

//CDPoker

 

Måste man regga sig med en speciell valuta för att bonusen ska gälla? Det borde verkligen stå nånstans isåfall. Men ja tror jag reggade mig med USD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart finns villkoren för dessa pengar? Har inte hittat dem. En länk uppskattas. :-)

 

Jag upptäckte villkoren när jag ville casha ut så att säga. Efter det blev det en helvetes massa mailande fram och tillbaka. Först sa de att jag fick ta ut det jag vunnit och ge upp bonusen, sedan ändrade de sig. Sen skulle jag få casha ut alltihop om jag helt enkelt gjorde en insättning först. Men åh nej, då ändrade de sig igen. Till slut fastställde de att jag inte fick göra en enda utbetalning förrän jag nått 2000 CD Points (vilket tar väldigt lång tid med så låg br).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej glada pokerspelare.

 

Ber på förhand ursäkt om att jag inte svarat, har varit ledig de senaste 2 dagarna.

 

Bonusen är fortfarande $20 på signup, ni som inte har fått detta vänligen skicka mig ett pm så ordnar jag det. Var noga och bemärk att detta erbjudandet inom kort kommer att sluta, så passa på medans det finns chans.

 

T&C för att kunna dra ur pengarna fanns i ett inlägg både i bonustråden samt CDPokers egen tråd ett antal månader sedan, eftersom vi inte kunde dedikera en egen tråd för detta har det kommit bort....liksom.

 

Iallfall, här kommer kraven igen:

 

För att kunna dra ut gratis bonuses och eventuella vinster behöver du,

 

1) 600 CDPoints för var $5 av bonusen

2) Ha gjort en första insättning

3) Verifierat dig med oss.

 

nr 3) är samma som de flesta pokersajter, du behöver i vissa fall skicka in ID+bevis på var du bor så blir du verifierad, detta sker endast en gång , eller om du flyttar någon gång.

 

@night84

Varför gillar du inte klienten?

Som pokerspelare själv tycker jag denna ligger i världsklass.

Och hade jag bara tillåts spela på den hade jag nog skrämt bort all fisk.

 

 

//CDPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...