illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 Sluta nu. Du har gjort redan bort dig tillräckligt, och plåga oss inte med dina pinsamma jämförelser. lol? nä denna förtjäna en hahahahaha Citera
The Grand Bark Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Och svampsäsongen har inte ens börjat... Citera
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 Och svampsäsongen har inte ens börjat... nä fan den tog slut för 2 veckor sen Citera
KungKroon Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 Är det inte på sin plats att nån moderator låser denna tråden nu...? Citera
mgps Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 För att daimx är rasist, förvånar det dig? nu fick du mig att misklicka också din nolla. daimx och du är ungefär lika pantade och avskyvärda. enda tröstande är att ni båda bidrar med värde till pokerborden. Citera
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 nu fick du mig att misklicka också din nolla. daimx och du är ungefär lika pantade och avskyvärda. enda tröstande är att ni båda bidrar med värde till pokerborden. haha. Det tror du. Så sorgligt folk det finns. Men jag antar att du är en av dem pokernollorna som sitter i en etta och grindar.. Citera
mgps Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 haha. Det tror du. Så sorgligt folk det finns. Men jag antar att du är en av dem pokernollorna som sitter i en etta och grindar.. bor och surfar i brasilien och lever gött på 15K $ i månaden under mitt studieuppehåll. nåja nu tänker jag inte slösa mer tid på en nolla som du. Citera
illerrre Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 bor och surfar i brasilien och lever gött på 15K $ i månaden under mitt studieuppehåll. nåja nu tänker jag inte slösa mer tid på en nolla som du. ok jag e bill gates son, visste du inte? Citera
kfluffie Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Är det inte på sin plats att nån moderator låser denna tråden nu...? Jo. Vad håller ni på med? Citera
Recommended Posts