Gå till innehåll

Vad händer om man blir disconnected?


shex

Recommended Posts

Hej allesammans.

 

Jag har kikat på era trådar i ett par veckor och hittat mycket läsvärt. Jag har bara lirat online några veckor och här komer första frågan.

Jag avslutade precis en turnering och ett samtal med Unibet...

Jag nådde final bordet i en turbo turnering och fick klicka "I am back!" hela tiden. Jag hade ingen chans att hinna med andra spelares bets och följa spelet. Så jag ringde upp Unibet under turneringen och förklarade läget. Jag fick språka engelska och förklara att jag inte kunde stänga ner programvaran och starta om den (som dom sa at jag borde). Jag satt vid final bordet och vi var 5 st kvar. "I'm sorry sir. There is nothing we can do. But if you close the poker client...".

Jag förstod väl iofs att det inte fanns mkt han kunde göra just vid det tillfället. Så jag frågade om han kunde "regga" att jag ringt. Så dom kan se det om jag mailar om det senare. Han svarade att det inte behövs utan det är bara att maila så ordnar dom allt efteråt!?

Jag insåg att jag inte kan vinna ngt i det samtalet och lade på och koncentrerade mig på spelet. Då var vi bara tre kvar och jag lyckades på ngt vis vinna trots allt. Så nu känns det kanske inte aktuellt att dra upp detta med Unibet. Men har ni någon erfarenhet om liknande saker?

Givetvis har inte spelbolaget någon skyldighet om du har ett bredband som inte är dugligt. Men om det är deras servrar som spökar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...