eastfeet Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Nåt skumt har hänt med everest klienten på min dator. När jag försöker logga in, kommer bara rutan upp där det står "startar". Sen händer nada, försöker logga in igen, men samma sak. När jag tar bort programmet på datorn och installerar om klienten funkar allt igen...Men loggar jag ut uppstår samma problem, mck sjukt. Nån som varit med om samma problem lr har någon lösning? Citera
Hollot Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Precis samma sak är det för mig på ena datorn, mkt märkligt. Du har inte kommit på vad det kan vara för ngt ännu? Är lite jobbigt när man måste installera om klienten varje gng man ska grinda. Citera
eastfeet Postad 19 April , 2007 Författare Rapport Postad 19 April , 2007 Sick, helt plötsligt kommer jag in som vanligt igen, skumt... Citera
Akim Postad 27 April , 2007 Rapport Postad 27 April , 2007 Hallå antar att alla har samma problem just för tillfället men kan everest representanten kanske förklara lite närmare? Mvh Mika Citera
Recommended Posts