Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Norton AntiSpam är avaktiverad sedan lång tid. Ändå misstänker jag att inte alla mail kommer fram. Bl a mailet om indragningen av den beryktade Caskback-bonusen har jag inte fått trots att supporten garanterar att det skickats.

Frågan är då om Outlook filterar bort vissa mail trots att det inte finns några avsändare i listan för Skräppostfiltret och trots att Norton AntiSpam är avaktiverad.

Några idéer hur jag löser problemet?

• 1 year later...
Postad
Det tar några dagar att lära upp spamfiltret i Thunderbird, men när det väl är gjort brukar inga mail hamna fel. Rekommenderas!

Har idag Thunderbird och har haft det flera månader. Har börjat få massa skit i mailen nu helt plötsligt, som "Thunderbird betraktar som skräp"...

men varför kommer det i inboxen istället för att läggas i skräp/papperskorgen direkt?

Postad

Jag är mycket förtjust i Gmail och dess spam-funktion. Det finns säkert andra bra alternativ, men för mig funkar det bättre än Outlook och Thunderbird. Till gmail vidarebefordrar jag sedan alla epost från andra epost-konton, t ex bbb's.