Agent Cooper Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Norton AntiSpam är avaktiverad sedan lång tid. Ändå misstänker jag att inte alla mail kommer fram. Bl a mailet om indragningen av den beryktade Caskback-bonusen har jag inte fått trots att supporten garanterar att det skickats. Frågan är då om Outlook filterar bort vissa mail trots att det inte finns några avsändare i listan för Skräppostfiltret och trots att Norton AntiSpam är avaktiverad. Några idéer hur jag löser problemet? Citera
bjornufknu Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Byt till Thunderbird! Mycket bra spamfilter. Citera
Agent Cooper Postad 15 April , 2007 Författare Rapport Postad 15 April , 2007 Byt till Thunderbird! Mycket bra spamfilter. Ok, tack för tipset. Kanske gör det när jag skaffat en till dator, enbart avsedd för poker. Citera
bjornufknu Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Det tar några dagar att lära upp spamfiltret i Thunderbird, men när det väl är gjort brukar inga mail hamna fel. Rekommenderas! Citera
Oskarsson Postad 3 Januari , 2009 Rapport Postad 3 Januari , 2009 Det tar några dagar att lära upp spamfiltret i Thunderbird, men när det väl är gjort brukar inga mail hamna fel. Rekommenderas! Har idag Thunderbird och har haft det flera månader. Har börjat få massa skit i mailen nu helt plötsligt, som "Thunderbird betraktar som skräp"... men varför kommer det i inboxen istället för att läggas i skräp/papperskorgen direkt? Citera
Matfrid Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Jag är mycket förtjust i Gmail och dess spam-funktion. Det finns säkert andra bra alternativ, men för mig funkar det bättre än Outlook och Thunderbird. Till gmail vidarebefordrar jag sedan alla epost från andra epost-konton, t ex bbb's. Citera
Recommended Posts