Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

mitt har med blivit låst, så stod där att man antingen skulle ringa ett nummer eller skicka till admin på neteller..gjord ebåda för två dagar sen men inte har mitt konto öppnats... trött!

• 10 months later...
Postad

hahahahahahha Everest kan vara det största skämtet någonsin.

Långsammare och dummare support får man leta efter.

Jag är ungefär 95% säker att dom gör sig påt bara för att dom vill att mitt konto ska vara låst så länge som möjligt.

Lätt att sätta in omöjligt att ta ut GG.

Postad
Nice att ni kräver bilder på kreditkort även om man aldrig använt kreditkort på eran site.

Tänk om jag inte ens har ett kreditkort?

Säg det till dem så slipper du skicka bild på det. Slapp jag iaf då jag använder neteller/moneybookers.

Postad
Nice att ni kräver bilder på kreditkort även om man aldrig använt kreditkort på eran site.

Tänk om jag inte ens har ett kreditkort?

I vissa fall när statusen ändras för ett spelarkonto går det ut ett automatiskt mejl som omgående informerar spelaren om den nya statusen. Det här mejlet innehåller generell information om verifiering av spelarkonton. Jag ber att du kontaktar supporten och kollar med dem exakt vilka dokument som du behöver skicka in för att verifiera ditt konto.