JensNi Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 mitt har med blivit låst, så stod där att man antingen skulle ringa ett nummer eller skicka till admin på neteller..gjord ebåda för två dagar sen men inte har mitt konto öppnats... trött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 hahahahahahha Everest kan vara det största skämtet någonsin. Långsammare och dummare support får man leta efter. Jag är ungefär 95% säker att dom gör sig påt bara för att dom vill att mitt konto ska vara låst så länge som möjligt. Lätt att sätta in omöjligt att ta ut GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Nice att ni kräver bilder på kreditkort även om man aldrig använt kreditkort på eran site. Tänk om jag inte ens har ett kreditkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 10 Mars , 2008 Rapport Share Postad 10 Mars , 2008 Nice att ni kräver bilder på kreditkort även om man aldrig använt kreditkort på eran site. Tänk om jag inte ens har ett kreditkort? Säg det till dem så slipper du skicka bild på det. Slapp jag iaf då jag använder neteller/moneybookers. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Nice att ni kräver bilder på kreditkort även om man aldrig använt kreditkort på eran site. Tänk om jag inte ens har ett kreditkort? I vissa fall när statusen ändras för ett spelarkonto går det ut ett automatiskt mejl som omgående informerar spelaren om den nya statusen. Det här mejlet innehåller generell information om verifiering av spelarkonton. Jag ber att du kontaktar supporten och kollar med dem exakt vilka dokument som du behöver skicka in för att verifiera ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Helt sjukt att detta vansinnet fortsätter! It's MADNESS, madness I say!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Lite OT men var det inte ett par här som blev blockade på ongame i vintras? Hörde talas om att det var över 1000 konton som de hade blockat pga fel i systemet. Jag var då blockad i 1.5 vecka. Hörde dock inget whine om det i detta forum(vad jag sett). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts