Lothiqiusky Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Man kan bli Sjukt bra på CS? synd att det inte finns mer pengar inom det ! HAHAHAHA hihi tihi Citera
Sir_Shankly Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Kan du sluta starta idiotiska trådar? Citera
Lothiqiusky Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Postad 13 April , 2007 va är det med dej!?? det e ju förfan "OFF TOPIC".. ta dej i röven och drick en kopp kaffe eller nått.. Citera
upandcoming Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Att du kommer från Tingsryd förvånar mig inte alls. Citera
Bubba123 Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 det finns ju iofs en sida där man kan betta på frags o liknande. Kommer inte på namnet men såg annons i Café. Rätt bra affärsidé imo. Någon som testat? Citera
SouthEast Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Kan man betta på att Lothiqiusky kommer att bli avstängd inom kort? Kanske finns mycket pengar i det till skillnad från CS Citera
onehitwonder Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Man kan bli Sjukt bra på CS? synd att det inte finns mer pengar inom det ! HAHAHAHA hihi tihi En del pengar finns det i alla fall; http://arena.gamelio.com/ Citera
Goose_strike Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 va är det med dej!?? det e ju förfan "OFF TOPIC".. ta dej i röven och drick en kopp kaffe eller nått.. Lite pengar finns det vall allt, men annars ar vall CS ganska dott. Vad far dig att tro att detta ar OT? Citera
Illvillja Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Finns ju en del pengar i CS-scenen, men det är väldigt få som kan leva av spelet. En stor del av spelarna spelar ju poker iaf för att dryga ut inkomsten Citera
Kiochi Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 jag har plussat 13000 svenska på betting på bf2 och cs matcher så nog finns det pengar Citera
LuckyStar5.1 Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 va är det med dej!?? det e ju förfan "OFF TOPIC".. ta dej i röven och drick en kopp kaffe eller nått.. Hehehe... Fan va bra ! Folk kan inte låta bli att trycka pp trådar fast det ibte intreserar dom. Jag va sjukt bra på CS fr typ 3-4 år sedan och tävlade... Har inte spelat på ett år tror jag, men blev lite sugen nu... Får nog bli att instalera och dominera cs ...eller bli awpad av ngt 9 årigt damnbarn ! Citera
mr-flow Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 har ungefär samma historia och blev sugen nu också var bra för 2 eller 3 år sen och va (akta skryt kommer) itcafé sponsrad hade iofs inte bangat på om man kunde köra lite 1on1 på random poker sida , känns ju som man kunde dra in någon hundralapp i timman iaf eller så har alla där blivit über Ahhhh skrivit av sig lite Citera
sorenj Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 cs är grymt sätt å tilta av sig på. losa ngt k sedan e det in å köra in kniven i ryggen på fi medan man skrattar å skriker dö din fisk!! Citera
SouthEast Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Kan man betta på att Lothiqiusky kommer att bli avstängd inom kort? Kanske finns mycket pengar i det till skillnad från CS Vann jag nåt? Citera
thefievel Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 cs är grymt sätt å tilta av sig på. losa ngt k sedan e det in å köra in kniven i ryggen på fi medan man skrattar å skriker dö din fisk!! Du verkar frisk.... Citera
jack_the_dipper Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 CS är iofs långt ifrån dött. De bästa CS-spelarna i världen får löner varje månad + prispengar. CS är dött, hah, värsta jag hört. Mer stora turneringar nu än någonsin. Citera
JensNi Postad 20 April , 2007 Rapport Postad 20 April , 2007 Oftast har de en grundlön de får varje månad på ca 20-60 000 /mån och utöver det får de sponsorpengar till resor och allt sånt när de är stora tvälingar. Varje mnad hålls minst en tävling där 1an vinner 250 000kr-1,5 milj kr... ko igen HeatoN, hitta klonekn;) Citera
_ekan_ Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 JensNI, du verkar ju ha bra koll på det där. Är väl 2-3 tävlingar per år med prispengar runt 150k till ettan. Citera
Recommended Posts