gdaily Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 En finne vann och jag åkte ut först av alla i första handen. Hur gick det i baren sedan då? Över/under antalet öl/drinkar sätter jag till 18.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Det blev en hel del drinkar/öl/shot kan man nog säga. Sen är frågan hur man kan få 30 minuters utvisning från ett cashgame bord Kryssningens citat: "Dom delar tydligen ut kort till vem som helst nu för tiden.." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dabrother Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Oj vilken trevlig kryssning me trevliga spelare. ni e grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Det blev en hel del drinkar/öl/shot kan man nog säga. Sen är frågan hur man kan få 30 minuters utvisning från ett cashgame bord Kryssningens citat: "Dom delar tydligen ut kort till vem som helst nu för tiden.." Det är väl inte så konstigt när hela siljabåten gungar över allt skrock och skrän. Det blev dock bättring från din sida ... Först ut ur turren , sist av från CG-borden med några fulla racks. Snygg come-back från mongo-fyllan:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Finns det någon resultatlista någonstans? Kommer upp en lista imorgon. För trött nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Grym kryssning och grymt sköna spelare. Hade roligt hela vägen även fast Geijers klonkskills var alldeles för höga i cashgamet. Hoppas det blir nån kryssning snart igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Vill också passa på att tacka alla underbara spelare som var med på cruisen. Det är ett nöje att arrangera dessa kryssningar när det är så mycket trevligt folk man träffar. Förvisso överförfriskat här och var, men som vanligt slaskiga cashgames och en kul turnering. mvh Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 6 Maj , 2007 Rapport Share Postad 6 Maj , 2007 Det blev en hel del drinkar/öl/shot kan man nog säga. Sen är frågan hur man kan få 30 minuters utvisning från ett cashgame bord [/i] Menar det jag var ju glödhet på cashgamet men 30min utvisning sen avstängd helt från cashgame och bar gjorde ju att du kunde härja fritt bland fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 7 Maj , 2007 Rapport Share Postad 7 Maj , 2007 Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K". Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar. "Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats. Grattis! SirEklund --> Fattar inte hur du kan åka en halvtimme efter mig trots att jag dubblade upp dig i första handen? Crippo --> Bra arrangerat som vanligt och tur att ni hade långt tålamod med de som var lite för överförfriskade (Räknar inte med mig i den skaran). Enda som kanske var lite negativt måste vara strukturen och att man hade för lite startmarker eftersom man kände sig short och blev commitad preflop i turneringens första hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 7 Maj , 2007 Rapport Share Postad 7 Maj , 2007 Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K". Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar. "Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats. Grattis! QUOTE] Han var å andra sidan lika glad under Söndagen iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 7 Maj , 2007 Rapport Share Postad 7 Maj , 2007 Kryssningens stjärna, vi kan kalla honom "Markus K". Sitter med över avarage när spelet bryts för dagen för att återupptas igen kl.09 med cirka 30 personer kvar. "Markus" försover (omöjlig att väcka) sig och blindas bort och slutar på en hedrande 13:e plats. Grattis! QUOTE] Han var å andra sidan lika glad under Söndagen iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts