Matteprof Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Tillåt mig citera inlägg nr43 i denna tråd:Enligt de små fåglar som viskat i mitt öra så kommer alla att starta samtidigt vid ca 21.30-22.00 och sen spela till ca 04.00. Sen kommer turren att fortsätta med kvaravarande vid 9.00 på söndagen. och tillåt mig därefter citera den officiella versionen på Pokercruise.eu START 23:45, dvs de viskande små fåglarna har nog någonstans fått höra felaktiga tider. Därav ville jag gärna få lite svar på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 Nu är det bara att hoppas att det inte är nån dopingkontroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 25 April , 2007 Rapport Share Postad 25 April , 2007 och tillåt mig därefter citera den officiella versionen på Pokercruise.eu START 23:45, dvs de viskande små fåglarna har nog någonstans fått höra felaktiga tider. Därav ville jag gärna få lite svar på min fråga. 23:45 är alltid starttiden då det inte är förrän denna tid som båten med säkerhet är ute på internationellt vatten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordlight Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Nu är det bara att hoppas att det inte är nån dopingkontroll! Det finns nog vätskekontroller lite här och där /Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordlight Postad 26 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2007 Vi kan berätta att ni får möjligheten att utmana den nykorade svenska mästaren i Texas Carl-Johan Geijer ombord! /N Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Du som har koll Nordlight. Hur långt/mellan vilka tider är breaket planerat efter period 9? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miss_Jojo Postad 26 April , 2007 Rapport Share Postad 26 April , 2007 Du som har koll Nordlight. Hur långt/mellan vilka tider är breaket planerat efter period 9? Breaket kommer att vara mellen ca halv 5 och 9 lite beroende på hur många som anmäler sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Någon som vill köpa en plats + hytt billigt ? värdet är 400€ och vunnen genom en satellit hos PAF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Någon som vill köpa en plats + hytt billigt ? värdet är 4000€ och vunnen genom en satellit hos PAF. Jag antar att du menar 400€? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 29 April , 2007 Rapport Share Postad 29 April , 2007 Nu borde väl många ha bestämt sig för om de ska med så skriv upp er på listan. O glöm inte tröjstorlek om vi nu skulle få sånna! Resenärer på Spring Cruise -07: 1. SoderKrippa (L) 2. Joey(XL) 3. Yone (L) Vi ses ombord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Finns det platser kvar? Går inte att internetboka nu i alla fall. " Resan är ej bokningsbar, vilket kan bero på följande: 1, Avgången är en specialavgång, endast bokningsbar för kryssning. 2, Vald produkt har begränsat antal platser." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Finns det platser kvar?Går inte att internetboka nu i alla fall. " Resan är ej bokningsbar, vilket kan bero på följande: 1, Avgången är en specialavgång, endast bokningsbar för kryssning. 2, Vald produkt har begränsat antal platser." Förmodligen slutsålt då. Fanns bara B-hytter kvar i typ onsdags så att... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Vadr det för tröjlista ni snckar om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Vadr det för tröjlista ni snckar om Står tidigare i tråden. Skriv upp dig på listan så får du en finfin poker.se tröja på båten! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 1 Maj , 2007 Rapport Share Postad 1 Maj , 2007 Tydligen har silja problem med hytter till resan. Vi håller på att undersöka detta då kryssningen inte är slutsåld men silja har inte hållit våra hyttreservationer. Vi återkommer onsdag med besked om vad som gäller. /Christer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Om det nu är fullbokat på båten. Hur många pokerbiljetter är sålda? Låter ju skumt om båten är fullbokad, men tex. pokerturneringen är halvfylld. -------------------------------------------- "Hej, Tack för ditt mail. Det är fullbokat I skrivandetsstund men om du vill kan du kontakta vår kundservice för att se platstillgång och ev. boka. Med Vänlig Hälsning: Markus Sales Agent Silja Tel: +46 8 22 21 40 Tallink Tel: +46 8 666 60 01" -------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Hej jag vill boka biljetter Men på silja sa dom att pokerkryssningen var full?? bara att återkomma sa dom.. om avbokningar.. men är turren full så är det väl kört?? 4st spelare, helst två hytter vill vi ha.. Help,, nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Skulle också vilja boka 3 platser i en hytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Ni som vill med på kryssningen men ej får något genom silja: PM :a mig med erat namn och mobilnummer så skall jag göra allt för att lösa det hela. Det är inte fullbokat till pokern men däremot har silja sålt iväg våra hyttplatser. Det är sånt tryck till dessa kryssningar på vårhelgerna. Iom att alla våra platser inte varit sålda så har de helt enkelt sålt hytterna (utan att meddela oss ) Riktigt sjukt- vi skall göra det bästa möjliga av situationen. Man kan boka däcksplats på ditvägen och hytt på hemvägen (0815) med kod TOKTE . Man använder iofs inte hytten till något annat än att ställa in väskan ...... Jag ber om ursäkt för de problem detta medför och vi skall göra vårt bästa för att få med så många som möjligt. Alla eventuella avbokningar går oavkortat till pokerspelare iaf. mvh Christer 070-4440999 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SirEklund Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Hur löser man problemet med väskor till man får hytten kan knappt hålla reda på mig själv efter några öl en väska utöver det och det kör ihop sig totalt och ombyte behövs då man har kompisar som inte har lärt sig att hålla i ett glas än... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Betyder detta att det antagligen inte blir lika många spelare i turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Hej, Det finns hopp,, Vi har fått hytt nu.. det lönar sig att ligga på Vi är föresten pokerforums medlemmar =) Takalen Jinxan _ScarFace_ Pk25 el pk925??? Ses Ombord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Det kommer inte bli fullt , kanske 100-120 max om det inte släpper till med hytter ordentligt. Sir Eklund, - Jag kan hålla koll på din väska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 2 Maj , 2007 Rapport Share Postad 2 Maj , 2007 Fan va synd, det var riktigt mycket mindre än man hade hoppats. Hur många pokerbiljetter är sålda i dagsläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Man kan boka däcksplats på ditvägen och hytt på hemvägen (0815) med kod TOKTE . Tydligen helt fullt med koden TOKTE också enligt Silja. Först sa de att man inte fick boka däckplatser, sedan efter att ha kollat upp det lite mer när man nämnde bokningskoden TOKTE, så var även det fullt. Crippo, jag har PM:an dig, hoppas du kan få fram någon hytt. (3 pers.). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts