nordlight Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Spring Cruise 2007 - Ny storturnering på Östersjön Den 5 maj är det äntligen dags igen! "Spring Cruise", med en beräknad prispott på över ½ miljon kronor, spelas på Silja Festival. Helena "HeFo" Forsell som vann förra kryssningen: Foto Poker.se Antalet platser är begränsat till 240 och "först till kvarn"-pricipen gäller. Du kan antingen köpa in dig direkt i turneringen eller spela satelliter. Förutom huvudturneringen så bjuds det även på mängder av sidospel i form av cashgames samt Sit'n'Go-turneringar (fler bord än förra kryssningen). OBS! Alla kommer att starta samtidigt, dvs. 1 flight! Mer info kommer löpande att presenteras i den här gruppen och på http://www.pokercruise.eu/index.php?page_id=24&article=72 /Niclas Citera
Takalen Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Hejsan Tackar information =) vi kommer till erat trevliga event.. Mvh spelsugen. Citera
johaninho Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Den gamla vanliga frågan (som det säkert finns svar på någonstans): Är åldersgränsen 18 eller 21 år? Citera
ViLLeH Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Den gamla vanliga frågan (som det säkert finns svar på någonstans):Är åldersgränsen 18 eller 21 år? Det är 20. Citera
Matteprof Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Men TILT!!! Hade ju gärna följt med men det krockar ju med näst sista omgången av Lagpokerligan Citera
upandcoming Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Varför 20?????? Tilta Mej Sluta skriv som en elvaåring så kanske arrangörerna ändrar uppfattning om 18-åringarna. Citera
svint0 Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Om jag fyller 20 helgen efter kryssningen är det okej att åka med och spela ändå ? Citera
arsenalrulez Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Sluta skriv som en elvaåring så kanske arrangörerna ändrar uppfattning om 18-åringarna. Var det dummaste jag nånsin hört, tycker bara det är så satans tråkigt att allt roligt som arrangeras utanför Sverige ändå har samma åldersgräns som här. Citera
Leif Klingemo Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Men TILT!!! Hade ju gärna följt med men det krockar ju med näst sista omgången av Lagpokerligan Jag tipsade lagpokergeneralerna om det för en månad sedan, men sedan har jag inte hört om någon ändring. Jag föreslog helgen innan som alternativ. Kryssningen var inte känd när dom la sin spelplan, tyvärr. Citera
Leif Klingemo Postad 13 April , 2007 Rapport Postad 13 April , 2007 Var det dummaste jag nånsin hört, tycker bara det är så satans tråkigt att allt roligt som arrangeras utanför Sverige ändå har samma åldersgräns som här. Det har tyvärr kostat rederierna "några" millar när 18-åringar och unga militärmuckare haft skoj förr i tiden, så det är inte aktuellt att ändra lägsta ålder till 18, tro mig. Citera
Oskarsson Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Inköp ?? Står inte ens på officiella vad jag kan se. - Hittade efter att man var tvungen att gå in i deras kalender och klicka (!) aketet kostar 3.400 kronor varav 2.200 kronor går rakt in i potten eftersom PAF adderar 10% till prispoolen! I pokerpaketet ingår en plats i C-hytt. Citera
bLaZzerK Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 När kommer satelliterna på paf att spelas? Eller har dom spelats redan? Citera
nordlight Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 När kommer satelliterna på paf att spelas? Eller har dom spelats redan? Satelliterna har inte kommit igång än. Jag återkommer med info inom kort. /Niclas Citera
SoderKrippa Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Några som bestämt sig för å åka? Vore najs med ett pf-gäng! Skriv till er i listan: Resenärer på Spring Cruise -07: 1. SoderKrippa 2. Joey Citera
yone Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Några som bestämt sig för å åka? Vore najs med ett pf-gäng! Skriv till er i listan: Resenärer på Spring Cruise -07: 1. SoderKrippa 2. Joey Klart man ska med! Frågan är bara om det blir via satellit eller om det blir direktinköp. Citera
SoderKrippa Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Skriv in dig i listan i citatet då! Btw, det e inte så att pf skulle vilja sponsra med t-shirts, om man nu får ha det på sig för arrangörerna, vilket man väl måste få? Vore cool om alla pf-are hade poker.se eller pokerforum tröjor /SK Citera
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Och det vill man ha? Jag skulle tycka det var rätt cool Skönt nördigt, lite som scouterna Ett gäng indoktrinerade robotar som alla skrattar genom näsan som gdaily (Slå mig inte Ola!! ) /SK Citera
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Om vi inte blir alltför många så har gdaily sagt att vi kan få tröjor! Jippieee!!!! Så, kopiera listan och lägg till er, OCH skriv er tröjstorlek efter namnet! "U Kings and Queens of the Baltic sea!" (LOL, rollspels-magic-scout-nördtarmen börjar det allt rycka i nu Nörderi e bara häääärligt! ) /SK Resenärer på Spring Cruise -07: 1. SoderKrippa (L) 2. Joey Citera
FiSherman63 Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Är det bara turneringsdeltagare som får spela sidospelen? Citera
Smool Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Är det bara turneringsdeltagare som får spela sidospelen? Ja, är du inte med i turneringen kommer du inte in i lokalen Citera
yone Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 "Paketet kostar 3.400 kronor varav 2.200 kronor går rakt in i potten eftersom PAF adderar 10% till prispoolen!" Går det att få detta utvecklat? Citera
gdaily Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 "Paketet kostar 3.400 kronor varav 2.200 kronor går rakt in i potten eftersom PAF adderar 10% till prispoolen!" Går det att få detta utvecklat? Antar att det betyder 3400 varav resan 1400 och pokern 2000, men sen stoppar PAF in 10%, så det faktiska blir 2200 till priser. Men vet inte Citera
SoderKrippa Postad 19 April , 2007 Rapport Postad 19 April , 2007 Jag undrar oxå om käk ingår i paktet, hittar dåligt med info. Sajten e rättrörig oxå, man var t.ex. tvungen att gå in via kalendern för å hitta pris som nån annan påpekade. Fixa till detta plz. /SK Citera
Recommended Posts