Gå till innehåll

600$ Welcome back bonus på SunPoker, verkar schysst!


Bogust

Recommended Posts

Tja!

 

Fick det här mailet från Sun Poker på Cryptologic nätet idag:

 

"Hello Mattias,

 

I hope your doing well. We haven’t seen you at the tables recently but we have

a great offer that we hope will get you back playing at SunPoker.

 

Get $600 extra for earning 3,000 MPPs

 

This is the best bonus deal on the Cryptologic network right now. Your

progress will be tracked immediately starting today and will be paid in two

increments of $200 for every 1,000 MPP’s earned in the month of April.

 

This special offer is available for the remainder of April only. Be sure to

email me should you have any further questions."

 

Såvida de inte har ändrat vilkoren på hur en MPP delas ut så borde väl det här vara en riktigt fin bonus? 3000 MPP's är verkligen inte särskillt mycket.

Fler som fått det här mailet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, kanske inte är så jättebra bonus ändå. Räknade ut att jag i snitt på NL200SH har spelat 3,39 händer/MPP, vilket gör att jag skulle behöva spela ca 10170 händer för att få ut bonusen.

 

10170 delat i 600 gör ju att det här nästan blir en 17x bonus. Inte så super?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att en månadsbonus kräver 500mpp och de brukar vara ganska så sega så jag skippar nog den här bonusen. Dock får man ju rb utöver bonusen så pallar man att spela på crypto så är det säkert en fin deal.

 

Tycker inte heller att borden är så softa där. Under några dagar så tappade jag $2,7k där och har bara gått marginellt plus sedan dess så det tyder ju på att motspelarna är ganska så vassa eller jag jävligt dålig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att en månadsbonus kräver 500mpp och de brukar vara ganska så sega så jag skippar nog den här bonusen. Dock får man ju rb utöver bonusen så pallar man att spela på crypto så är det säkert en fin deal.

 

Tycker inte heller att borden är så softa där. Under några dagar så tappade jag $2,7k där och har bara gått marginellt plus sedan dess så det tyder ju på att motspelarna är ganska så vassa eller jag jävligt dålig ;-)

 

 

Mmm, skippar nog också den och fixar en TV från Red Bet istället :) Tycker NL200 där var jäkligt tight, jag plussade men inte mycket. Sen så är min dator inte alls vän med klienten heller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar man på 0,5/1 eller 1/2 motsvarar det en ganska bra RB, runt 75% om jag inte räknat fel.

 

Spelar man 6-handed:

Best case scenario,

1st MPP per spelare när $1 tagits i rake => du köper en 1 stMPP för $1/6 = $0,166. Du kan sälja 5st MPP för $1 = 1/5 = $0,20 st => RB på (0,20/0,166) 125%

 

Worst case scenario,

1st MPP per spelare när $3 tagits i rake => du köper en 1 stMPP för $3/6 = $0,5. Du kan sälja 5st MPP för $1 = 1/5 = $0,20 st => RB på (0,20/0,5) 40%

 

Någonstans mellan 40-125% RB motsvarar alltså bonusen, med ett snitt runt 75-80%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drar in ungefär 15 MMP per bordstimme på NL200 så:

$600/(3000/15)=$3/bord/timme

 

Men som sagt det är ganska tight, PT visar SF% på 24.89%. Det är en massa grinders som spelar mot WSOP packet (jag också) men om en och en halv månad lättar det nog.

Var hittar man den infon i PT? Är det genomsnittlig saw flop för samtliga spelare i databasen?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar man på 0,5/1 eller 1/2 motsvarar det en ganska bra RB, runt 75% om jag inte räknat fel.

 

Spelar man 6-handed:

Best case scenario,

1st MPP per spelare när $1 tagits i rake => du köper en 1 stMPP för $1/6 = $0,166. Du kan sälja 5st MPP för $1 = 1/5 = $0,20 st => RB på (0,20/0,166) 125%

 

Worst case scenario,

1st MPP per spelare när $3 tagits i rake => du köper en 1 stMPP för $3/6 = $0,5. Du kan sälja 5st MPP för $1 = 1/5 = $0,20 st => RB på (0,20/0,5) 40%

 

Någonstans mellan 40-125% RB motsvarar alltså bonusen, med ett snitt runt 75-80%.

 

 

Vad menar du med att man kan sälja mpp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...