Gå till innehåll

Nerosen - NL100 - MTT

sorenj

Recommended Posts

• Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

åh vad dåligt jag mådde plötsligt åkte som 9a dåligt som fan försökte bluffa en callingstastion. Fan va dåligt.Fan gör jag så dåligt dåligt dåligt:cry:

fick 729$ ...var 7k till 1an...åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. aja måste lära mig att lägga ner bluffar mot cs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

överarbetar lite händer på ft kan man säga. denna hand åkte jag på

9 kvar får 63 på BB, lös kass cs höjer från mitten jag synar, tänker spela ut han om floppen ofarlig ut hmmm:roll:

flop 2 8 10 jag checkar ..han betar lite mindre än pot, jag drar all in, han synar med 99, båda hade average :(

Länk till kommentar

Spelat lite å morgonen, fick ett mail från martinspoker om att dom har ngn bra bonus. Lirar man in 10000 vip får man inträde till 10 st freerolls där vinnarn får lira 3 ept event. låter bra så satte in 200, vilklet är 400 nu.

Hade dock denna hand som drog ner +:et lite kan man säga. Undrar vad chanserna är för att respektive vinner eter allin på floppen :roll:

Strong100 (EUR 129,00 in seat 1)

MorePlease (EUR 51,18 in seat 3)

Sorenj888 (EUR 187,50 in seat 4)

Mari19dk (EUR 226,78 in seat 5)

ivdom (EUR 195,50 in seat 6)

Dealer: Strong100

Small Blind: MorePlease (1,00)

Big Blind: Sorenj888 (2,00)

Sorenj888 was dealt: :5c: - :7d:

Mari19dk Call (2,00)

ivdom Raise (5,75)

Strong100 Call (5,75)

MorePlease Call (4,75)

Sorenj888 Call (3,75)

Mari19dk Call (3,75)

Flop :3s: - :6s: - :4h:

MorePlease Check

Sorenj888 Check

Mari19dk Check

ivdom Bet (30,00)

Strong100 Fold

MorePlease All-In (45,43)

Sorenj888 Raise (105,00)

Mari19dk All-In (221,03)

ivdom All-In (159,75)

Sorenj888 All-In (76,75)

Mari19dk Payback (31,28)

Turn :3s: - :6s: - :4h: - :4d:

River :3s: - :6s: - :4h: - :4d: - :3c:

Mari19dk shows: :3h: - :3d: (four of a kind, threes)

ivdom shows: :9h: - :9c: (two pairs, nines and fours)

Mari19dk wins: EUR 16,00 side pot (with four of a kind, threes)

Sorenj888 shows: 5c - 7d (a straight, seven high)

Mari19dk wins: EUR 408,96 side pot (with four of a kind, threes)

MorePlease shows: 7s - Ks (two pairs, fours and threes)

Mari19dk wins: EUR 208,47 main pot (with four of a kind, threes)

Rake: EUR 2,00

Länk till kommentar

btw blev 2 itm igår igår..gav inte mikt

vart ute idag hade min klasskiva jävligt lyckad sådan. kom hem vi 2 tiden reggade 5k turren på PP 22$ buin...........gått sbra vet inte vfr, vart all in preflop typ en 50 gånger helt ärligt och med 30 kvar av 340 ligger jag top5 looooooooooooooooooooooooooooooool, sjukt, bland annat tagit ut AQ med A5 och AJ med K9,,,,all in pre of course, men men har ju chans å vinna nu så ska nog ta det ordenligt nu

edirt: btw börjar bli ljust ute

Länk till kommentar

14 kvar av 340 ligger 10a typ, sjukt sjukt, kör fortfarnde med all in movet typ varje hand och tänkte jag kunde börja visa mina kort så dom synar ngn gång också,

Första visade handen all in var 72 andra handen AA :D:D sedan 106 all in i aggresorn på 610 flopp fattar inte hur fi inte kunde syna , han hade mopnsterstack också :D

Länk till kommentar

åkte som 14 igår all in på skit såklart fick 84$ :P

har spelat tp hela dagen idag, cg och sng. Fattar inte hur alla kan hålla på och lira sng. Har läst allal dagböcker här på dorumet och det e ju rätt många som kör sng i många. Tänkte försöka mig på lite och körde 9 konstat i 90 min, han väl med en 20-25 ungefär. Alla oflyt i massor och det är ett under att jag gick plus 50$. Sedan blev det som vanligt att när jag körde bra gick det åt helvete. Dropppen var när jag fick AK vs AQ all in preflop, hade otur och han träffa Q. Ska väl inte direkt göra mig tiltad men fick nog hade en 10 st 5:e platser. Drog iaf direkt all in efter med K9o utg med 8 pers på bordet, små blind. syn av AJ, river 9 :D Då drog sig tilten tillbaxs :P. Men tar nog ett tag innan jag spelar 9 sng sådär igen.

Annars har det blivit CG på Nordicbetspelat typ en timma och plussa 3 inköp på 100nl. Spelade väldigt bra men hade även lite tur då jag syna rr preflop med KK. flop K hög all in ..han visar AA :)

Ikväll ska det annars bli 300k och 200k på prima, plus lite annat. Izy lirar också 300k så jag tänker föreslå ett litet sidobet med honom vem som kommer längst. Betalt inköp får stå som pris. Känner mig annars jävligt het. Klonk på väg :D

Länk till kommentar

Var de dig jag mötte ganska nyligen på Party Poker? 109$ Speed SNG? Har för mig de va en pokerfisen med där :-) Inte lira 300k på Party ikväll då?

Näe måste vart ngnannan. Var ett tag sen jag llirade så högt sng. Tror jag, minnet mitt e inte det bästa ::roll:

Jora 300k ikväll blir det självklart. Och också 200k på prima :-D

Nickar du på PP?

Länk till kommentar

Hehe låg på 5k sedan blev det å lämna över till polarna medans man åt under 20mmin när man kom tillbaxs hade jag 3k kvar + att han hade åkt i sin egen. Vi splittar 50/50 satt det sög. Upp till mig nu. Har 3.7k och är shortstackad men blindsen e inte så höga ändå satt det ska väl gå bara jag får ngn hand.

Spelar deepstack 20k på Nordicbet.. 140 med och jag har nu dubblat upp till 10k på 2 händer ...all in med 99 med flop 369 vs QJ 6k pot :P

sedan 87 syna sedan slowspela en KK.....träffade såklart 2paret på floppen 6k pot det med. Ligger i topen nu och förväntas stanna där.

Länk till kommentar

Klurig jäkla hand i deepstack turren

> Dealing Hole Cards(:Qh::Ah: )

> -mara8- folded

> Nerosen called for 100

> Fransico folded

> cammsie called for 100

> FavioFlavio folded

> Petey7 folded

> THJ_Rille raised for 400

> tt16 folded

> millmaker folded

> Richtenb called for 300

> Nerosen called for 300

> cammsie called for 300

> Dealing the Flop(:Qd::4s::5d: )

> Richtenb checked

> Nerosen bet for 1,200

> cammsie folded

> THJ_Rille called for 1,200

> Richtenb folded

> Dealing the turn(:6d )

> Nerosen Vad göra?

Länk till kommentar

Brukar folda denna efter han rrr men fick en känsla av att jag ledde, vilkket stämde bra. han visa 76 spader :D Leder deepstack turren efter denna med 40 kvar. Har dubblat i 200k också. Ute ur 300k. Kl 22 drar jag igång 500 kr på ss och 18k på PP också

> Kongen18 posted small blind (200)

> Downtown31 posted big blind (400)

> Game # 1,354,066,749 starting.

> Dealing Hole Cards(:Js::Ad: )

> Calle_Balle_ folded

> PHW folded

> SNAH folded

> MrJackBauer folded

> Nerosen raised for 1,234

> Richtenb folded

> Olis2 called for 1,234

> Kongen18 folded