Gå till innehåll

SM i Tallinn. Appel och Juggler på plats. Kom med önskemål.


Appel

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker mig se "Avsaknad" på en av bilderna, vet inte hans irl namn men pos 10 på en av bilderna, hörlurar (gammeldags med stålbåge) jeans och grå jacka på stolen? Om det är Avsaknad vill jag ha chipcount =)

 

Jag kan också se helt fel haha.. det är fredag trots allt =)

 

 

Det är Avsaknad du ser men Avsaknad är nybustad och besviken...uppe på 60K första halvtimmen men hitta inga lägen sen, tråkigt när man ser hur folk skickar på andra spelare gratismarker i mängder. Tappar halva stacken i ett läge där det är 50/50 jag har bästa hand på med tanke på hur FI spelar o hans HD...fick 5 gånger pengarna på syn som visa sig vara fel. Pushar sedan CO med Ac5c, 20K i stacken på 1K/2K...sb instapushar o en gång i livet kan det inte vara KK =) 3c är första kortet upp men resten ger mig inget alls.

 

Edit: Juggler jag är tjockare...Appel vet vem jag är men som sagt spelar ingen roll nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är Avsaknad du ser men Avsaknad är nybustad och besviken...uppe på 60K första halvtimmen men hitta inga lägen sen, tråkigt när man ser hur folk skickar på andra spelare gratismarker i mängder. Tappar halva stacken i ett läge där det är 50/50 jag har bästa hand på med tanke på hur FI spelar o hans HD...fick 5 gånger pengarna på syn som visa sig vara fel. Pushar sedan CO med Ac5c, 20K i stacken på 1K/2K...sb instapushar o en gång i livet kan det inte vara KK =) 3c är första kortet upp men resten ger mig inget alls.

 

Edit: Juggler jag är tjockare...Appel vet vem jag är men som sagt spelar ingen roll nu

 

Ah trist att höra :(... jag får bjuda på en bira när jag kommer ner till La suite igen (flyttat till norrland).. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...