Gå till innehåll

SM i Tallinn. Appel och Juggler på plats. Kom med önskemål.


Appel

Recommended Posts

  • Svars 179
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är en snurrig flickvän som försöker lokalisera mig här inne på snubbens konto. Hur som helst så undrar jag hur det går för honom "Daniel Karlsson". Han har snaggat mörkblond hår, rätt stor, sitter troligen å skakar sönder ena benet.

var ju så pass länge sedan dom uppdaterade den där listan så man ha ju som ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig hittat dit!

Förvirrar mig alltid på P.se! =)

 

Om du inte hittar dit så finns den fina knappen i det blåa fältet här uppe

"Följ Pokerförbundets Poker-SM i Tallin. läs mer här" Så klickar man lite försiktigt på "läs mer här", så VIPS blir man teleporterad till sidan :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte hittar dit så finns den fina knappen i det blåa fältet här uppe

"Följ Pokerförbundets Poker-SM i Tallin. läs mer här" Så klickar man lite försiktigt på "läs mer här", så VIPS blir man teleporterad till sidan :-D

 

Såg den där bilden nyss! =)

 

Den är så stor att jag har missat den! :heart:

 

"Du ser inte vad du har precis framför dig"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Hallå alla nyvakna "där hemma" :D

Nu är vi på plats. Vi har inte fått ngr listor om vilka som spelar idag tyvärr. Men vi får se om det ramlar in.

Och som vanligt, om ni har ngr frågor om ngn speciell spelare, eller vill se eller höra om ngt rörande turneringen eller sidoshow så tveka inte att fråga. Vi kan inte lova att det blir rätt svar, men svar blir det iaf ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Hallå alla nyvakna "där hemma" :D

Nu är vi på plats. Vi har inte fått ngr listor om vilka som spelar idag tyvärr. Men vi får se om det ramlar in.

Och som vanligt, om ni har ngr frågor om ngn speciell spelare, eller vill se eller höra om ngt rörande turneringen eller sidoshow så tveka inte att fråga. Vi kan inte lova att det blir rätt svar, men svar blir det iaf ;D

 

Här är i alla fall preliminära startfältet, om det är till ngn hjälp i dina förberedelser.

http://www.baltic-poker.com/?id=5&tour=2998&res=1&pic=1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...