Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Poker Stars vanliga SNGs har ju en bra, långsam, struktur. Detta innebär att du kan ha en mindre bankrulle jämfört om du skulle spelat på någon annan sajt eller turbos.

30 inköp är ju standard. $90 ger dig 26,4 inköp och det räcker nog. Lycka till!

Postad

Ja, med tanke på den generella nivån på $3,40 är $90 en ganska bra startpeng. Har själv några gånger börjat med en $100 där och snabbt kunnat hoppa upp till nästa nivå.

Postad
Jag kommer starta på 3 nivån sen hoppa upp när jag har 50 st fast börja känna på den när jag har runt 40 inköp. Låter de rimligt ?

Låter bra. Om du dock skulle komma upp till låt säga ~$30 SnGs skulle iaf jag se till att ha minst 75 inköp. Svingarna är inte att underskatta :)

Postad

såna kommentarer är så roliga..

fattar inte varför du ens ska skriva bajsmannen?

Ja självklart så högre upp man kommer så behövs nog mer inköp.

Men tänkte runt 50 till att starta med :)

SÅ man inte förlorar 10 i rad tex. "kommer inte hända" och man genaste har 34 - :)

Postad

Lanar denna traden for en fraga. jag har tankt att dega in $600 pa stars for att spela Sngs och turrar, kommer vall framforallt att spela $11, racker det med 50 inkop eller ska man ha mer? Hur ar motstandet pa denna nivan gemfort med PP och FTP?

• 3 weeks later...
Postad

tänkte också låna denna tråd lite, hoppas det går bra?

jag nöter $6.5 sng turbo på stars och undrar vad ni tycker jag ska ha i bankrulle för att gå upp? funderar också på att gå över till "vanliga" sng och undrar om det är nåt speciellt ja ska tänka extra på då? spelar nu väldigt väldigt tight första 3 lvl. forsätta med det?