lagu2653 Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Jag kan inte spela på Prima. Alla klienter som jag har inatallerat bara försvinner just när fönstret skall öppnas. Poker Host, Dream Poker, Purple Lounge, Intertops alla beter sig likadant. Är det någon som har haft problem med samma bug? Citera
XoteR Postad 6 April , 2007 Rapport Postad 6 April , 2007 Jag hade samma sak, dock så kunde jag se klienten i aktivetetshanteraren. Löste det genom att öppna klienten utan att ha på explorer. Citera
lagu2653 Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Postad 8 April , 2007 Funkar inte för mig. Varken windows explorer eller internet explorer. explorer.exe processen kan man inte döda då bootar windows om. Citera
ea_0707 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Samma sak händer mig, fast med svenskaspels klient, skriv gärna om du hittat nån lösning Citera
lagu2653 Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Postad 8 April , 2007 Efter att jag hade avinatallerat ASUS update (BIOS-uppdateringsprogrammet) så började Svenska Spel och Celeb Poker (de använder samma klient) att fungera för mig. Men Prima får jag inte att funka alls. Citera
Kidder Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Uppgradera er Direct X installation eller installera om den. Länk Citera
lagu2653 Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Postad 9 April , 2007 Jag gick till: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=0A9B6820-BFBB-4799-9908-D418CDEAC197 och installerade DirectX 9.0c men det fungerar fortfarande likadant. Citera
heltok Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 hade samma fel. när jag installerade ett andra skin så började det första funka. supporten visste inte hur jag skulle göra när jag mailade dem. Citera
guta Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Jag har haft problem med svenska spel klienten. Den låste sig ungefär 1 gång i halvtimmen. Trodde först det var min dator eller nätverket som krånglade, men senare kunde jag utesluta det. Det som verkar ha fungerat var att avinstallera svenska spel poker och sen ladda hem och installera på nytt. (Tog bort history filerna också.) Har ingen aning varför det hjälpte. Kan ha nånting att göra med brandväggen som slutade känna igen programmet eller nån windows update som pajat nått (spekulationer). Samma sak hjälpte tydligen min bror med partypokers programvara också. Men där tyckte supporten att han skulle köra verktyget "diskrensning". StartMeny-->Program-->Tillbehör-->Systemverktyg-->Diskrensning. Ingen aning vad det ska vara bra för om man har tillräckligt med utrymme på hdd. vh Gustav Citera
marre5 Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Använder ni Vista? Prima skins fungerar inte för mig sen jag installerade Vista. Citera
marre5 Postad 7 Maj , 2007 Rapport Postad 7 Maj , 2007 Använder ni Vista? Prima skins fungerar inte för mig sen jag installerade Vista. Citera
Recommended Posts