Gå till innehåll

loejligt


ponta4ever

Recommended Posts

vad fan haller dom pa med?

jag reggade mig for nan vecka sen.

lirat max 10-15 sitand gos 3 dagar i rad.

sen naer jag ska logga in den fjerde dagen sa har dom sperrat mitt konto pga ovanligt hoeg aktivitet. For att fa skiten att funka igen maste jag skicka in kopior pa visakort, leg, bankutdrag, och nat annat formulaer.

jag goer det.

da hoer dom av sig igen o seger att det aer oklarheter, dom tycker det aer mystiskt att jag star skriven i sverige men spelar fran en ip i thailand, e pa semester. sa jag maste skicka in kopia pa en rekning som visar att jag bor daer jag aer skriven bla bla.

jag kan inte eftersom jag inte aer hemma.

haller dom alltid pa sahar eller?

det finns vel forfan depositlimits, dom behover vel inte leka dagisfroken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad fan haller dom pa med?

jag reggade mig for nan vecka sen.

lirat max 10-15 sitand gos 3 dagar i rad.

sen naer jag ska logga in den fjerde dagen sa har dom sperrat mitt konto pga ovanligt hoeg aktivitet. For att fa skiten att funka igen maste jag skicka in kopior pa visakort, leg, bankutdrag, och nat annat formulaer.

jag goer det.

da hoer dom av sig igen o seger att det aer oklarheter, dom tycker det aer mystiskt att jag star skriven i sverige men spelar fran en ip i thailand, e pa semester. sa jag maste skicka in kopia pa en rekning som visar att jag bor daer jag aer skriven bla bla.

jag kan inte eftersom jag inte aer hemma.

haller dom alltid pa sahar eller?

det finns vel forfan depositlimits, dom behover vel inte leka dagisfroken.

 

Inte mycket att göra förutom att göra precis som de säger. Som sagt är det ju av säkerhetsskäl och everest har varit lite nödiga på den punkten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...