jojje2k Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jag suger på sng's Blinds 20/40 Stackar: 1k Jag höjer till 120 i tidig poss med JJ En kille får för sig att ställa in 1k. Ska man syna med JJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Inte med de blindsen... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Jag suger på sng's Blinds 20/40 Stackar: 1k Jag höjer till 120 i tidig poss med JJ En kille får för sig att ställa in 1k. Ska man syna med JJ? Nivå på sng? Är 1k startstackar? Blinds således startblinds? Fullring? Isolerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2007 Oj glömde massor av info . 6-mannabord , 1k-startstackar , 10/20 startblinds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Oj glömde massor av info . 6-mannabord , 1k-startstackar , 10/20 startblinds. och ni har båda 1k kvar? beror antagligen en del på nivån på sng:n, men jag spelar nog handen oftare än jag lägger den. Man kan ju ha reads. FI sitter på AK, AQ och lägre par tillräckligt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 FOLD Du är tidigt i turneringen och vill inte söka upp slantsinglingar om hela stacken om inte du är uppe mot mycket bättre spelare än dig själv. Nästa oavsett vilken nivå vi talar om så är du antingen mycket efter mot ett överpar eller har ett 50/50-läge mot två överkort. Det är nog väldigt sällan du möter ett lägre par, två underkort eller AJ och de händerna är väl de enda du vill möta? Om nu FI är en dåre som gör såna här spel med random hand så ska du ta hans marker ändå utan att behöva riskera hela stacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Beror på nivå och kanske sajt. Men oftast synar jag och väntar mig att 77+, A8+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Beror på nivå och kanske sajt. Men oftast synar jag och väntar mig att 77+, A8+ Vilken nivå och vilken sajt spelar du på? Har svårt att tro att någon re-raisar all in med de händer du nämner Ok om vi är ITM, men detta är andra blindsnivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrALMIGHTY Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Klar fold. Kanske vanligaste misstaget många gör i SnGs är att börja gambla tidigt där en vinst egentligen inte tar dig så mycket närmare seger. Enda gången du borde ta syn är ifall du vet att fi är en total maniac och kan ställa här med så gått som any2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Är det Jackpot SnGs på iPokerså instasynar jag. Stackarna är så pass grunda och spelarna suger extremt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hang_10 Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Vad kostar inköpen? Är det en 10döllars eller mindre synar jag fan, så mycket fisk. iaf om startstackarna bara är 1000 och ni har ungefär lika mycket. eller iofs beror kanske lite på humör för min del, med en liten tilt i ryggen blir det syn. Början på en ny härligt grinddag med glatt hummör då kanske jag kan tänka mig en fold ändå. Hur ofta höjs blindarna? 1000 i startstack känns som någon slags megaturbolottogrej men jag kan ju ha fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arne_anka Postad 4 April , 2007 Rapport Share Postad 4 April , 2007 Hur många priser? Två till tre instant fold. Winner takes it all, oftast syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sasquat Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 HAHA, Spelar du på Svs 20+2 - 200-:, självklar syn där nästan, större idioter hittar man inte på nån annan sajt än SS, kan sätta min bankrulle nästan på att Fi sitter på typ 82 of eller nåt sånt............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Instasyn. Spelade nyss en SNG på Ongame där en höjde jag synade och en tredje ställde - den första synade och jag undrade vad som var på gång och om mina JJ var slagna - bestämde mig till slut för att syna. Fi1 som ställde hade 55 Fi2 som synade hade A7 Min hand vann och jag slog ut de andra två. Nivån var $30+3. Nivå 25/50 alla hade runt 1500 i stacken höjningen preflop var 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrALMIGHTY Postad 15 April , 2007 Rapport Share Postad 15 April , 2007 Instasyn. Spelade nyss en SNG på Ongame där en höjde jag synade och en tredje ställde - den första synade och jag undrade vad som var på gång och om mina JJ var slagna - bestämde mig till slut för att syna. Fi1 som ställde hade 55 Fi2 som synade hade A7 Min hand vann och jag slog ut de andra två. Nivån var $30+3. Nivå 25/50 alla hade runt 1500 i stacken höjningen preflop var 200. Hmm... tre fiskar som slåss om vem som e den större fisken o kan käka upp de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts