illerrre Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 På svenska säger man ju typ om man ska festa till helgen att jag ska dricka en 70a hur säger man på engelska. Har inte deras flaskor andra mått med? (vi har ju liter osv med men 70a e ju vanligt) Citera
illerrre Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 brukar dom inte säga typ a fifth of vodka lr nåt. Citera
jojje2k Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=a+fifth Citera
illerrre Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Jag antar att den inte låg bland dina favoriter:) Se, se vad man kan hitta om man bara söker, hehe. Tackar. Citera
Waggho Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 På svenska säger man ju typ om man ska festa till helgen att jag ska dricka en 70a hur säger man på engelska. "I drink too much". Citera
KungKroon Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Vet inte om det är ett skrivfel, men brukar man inte säga "sjuttis" (70is?) i Sverige? Citera
eurythmech Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Vet inte om det är ett skrivfel, men brukar man inte säga "sjuttis" (70is?) i Sverige? jo Citera
León Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 En sjua är väl också hyffsat vanligt att säga, fast det "blir fel" egentligen, men i princip alla fattar väl att man menar en sjuttis då... Citera
KungKroon Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 En sjua är väl också hyffsat vanligt att säga, fast det "blir fel" egentligen, men i princip alla fattar väl att man menar en sjuttis då... Om man inte sitter vid pokerbordet... Citera
illerrre Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Vet inte om det är ett skrivfel, men brukar man inte säga "sjuttis" (70is?) i Sverige? i skåne säger man fan sjuttia:P Citera
KungKroon Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Haha, i skåne ja. Men nu pratar vi om Sverige. Är det inte dags att gräva bort skåne snart? Eller i alla fall byta det mot ett gäng danska ölkorvar? (Är själv född i skåne så kanske inte har så mycket att säga till om) Citera
illerrre Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 jo jag håller med, sverige är ett skitland. Citera
Recommended Posts