Njursparven Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Hej hopp! Har pengar utspridda på diverse sajter och skulle vilja casha ut ett ganska stort belopp till banken. Vågar inte köra banktransfer med neteller då andra verkar haft problem med det. Så, hur gör jag lättast? Citera
DrRoland Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Föreslår moneybookers, men det blir antagligen en del merjobb om du inte gjort insättning via dom eftersom få sajter tillåter uttag om man inte gjort insättning den vägen tidigare. Neteller lämpar sig inget bra för stora uttag pga 1,9% av uttaget avgiften. Citera
Njursparven Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Föreslår moneybookers, men det blir antagligen en del merjobb om du inte gjort insättning via dom eftersom få sajter tillåter uttag om man inte gjort insättning den vägen tidigare.Neteller lämpar sig inget bra för stora uttag pga 1,9% av uttaget avgiften. Tack för tipset! Har aldrig använt moneybookers, informera mig gärna. Men det borde väl funka att köra sajt - netteller - moneybookers - bank? Citera
SoderKrippa Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 Moneybookers har kalasbra avgifter. Att plocka ut till sitt bankkonto kostar 16spänn oavsett belopp. De växlar $ till SEK till kursen 6.905 just nu (så får ni räkna ut vad det blir i avgift jämfört med "officiell" växlingskurs. Säkert inte högre än vad banken annars skulle gjort). Är mycket nöjd... /SK Citera
dawac Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Jag brukar smussla pengarna via neteller till pp och därefter välja återbetalning. Då brukar jag ha pengarna på kontot efter 2 - 3 arbetsdagar. Mycket snabbt och smidigt måste jag säga. Funderar dock på att skaffa netellers uttagskort, blir mer avgifter men smidigare då man har direkt tillgång till ens pengar. Citera
Njursparven Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Jag brukar smussla pengarna via neteller till pp och därefter välja återbetalning. Då brukar jag ha pengarna på kontot efter 2 - 3 arbetsdagar.Mycket snabbt och smidigt måste jag säga. Funderar dock på att skaffa netellers uttagskort, blir mer avgifter men smidigare då man har direkt tillgång till ens pengar. Jo så ha jag också gjort förut men jag får max sätta in 10k i månaden hos pp och nu ska jag ta ut mer. Jag tar och prövar moneybookers. Tack för tipset! Citera
Recommended Posts