frirullare Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Aprils bonus är ännu bättre än Mars. sätt in 50$ i en klumpsumma och samla ihop 100PP. Finns det någon enklare bonus? 100PP~4$ Rake (För dig). Edit: På ladbrokes och inget aprilskämt (isåfall det sämsta någonsin) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 ...och detta gäller vilken site???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Aprils bonus är ännu bättre än Mars.sätt in 50$ i en klumpsumma och samla ihop 100PP. Finns det någon enklare bonus? 100PP~4$ Rake (För dig). Kan vara bra att skriva vilken sida bonusen gäller på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 är det ladbrokes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Kolla datumet pojkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 ...och detta gäller vilken site???????? Samma site där dom hade en Mars-bonus som var något sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Kolla datumet pojkar! Du menar att originalinlägget är ett aprilskämt? Förmodligen världens tråkigaste i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Du menar att originalinlägget är ett aprilskämt? Förmodligen världens tråkigaste i så fall. Visserligne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 1 April , 2007 Rapport Share Postad 1 April , 2007 Jisses... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Haaa Haaaa:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frirullare Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2007 Glömde skriva det! Och det var inte ett aprilskämt. Jag klantade mig dock. Tänk på att ni måste sätta in 50$ i en klumpsumma direkt in på pokerkontot från kreditkort/neteller etc. Jag spelade först upp till 50$ och flyttade allt till sport och sen poker igen. Men det räknades inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Glömde skriva det! Och det var inte ett aprilskämt.Jag klantade mig dock. Tänk på att ni måste sätta in 50$ i en klumpsumma direkt in på pokerkontot från kreditkort/neteller etc. Jag spelade först upp till 50$ och flyttade allt till sport och sen poker igen. Men det räknades inte.. Du har fortfarande inte skrivit vilket pokerrum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Ladbrokes reloads är definitivt de bästa som finns på nätet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Ja, super enkel. 11. För att erbjudandet skall gälla måste hela “Bankroll Booster Bonus” summan på $50 omsättas en gång som insats innan den kan tas ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 De har kört $25 reloads innan och de var extremt enkla att cleara. Nu kör de $50 och samma clearingskrav som $25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 De har kört $25 reloads innan och de var extremt enkla att cleara. Nu kör de $50 och samma clearingskrav som $25 Måste ju omsätta skiten senare på sportbetting ju >/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Måste ju omsätta skiten senare på sportbetting ju >/ Nej du måste inte omsätta bonusen på sportbetting, du kan omsätta den på pokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Nej du måste inte omsätta bonusen på sportbetting, du kan omsätta den på pokern. I rake eller i bets? (såsom om jag spelar 1/2 FL så krävs det 25BB i bets?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 I rake eller i bets? (såsom om jag spelar 1/2 FL så krävs det 25BB i bets?) Bets. Tar inte speciellt lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Bets. Tar inte speciellt lång tid. Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 2 April , 2007 Rapport Share Postad 2 April , 2007 Är det bara att sätta in pengarna alltså? Eller ska det till nån kod eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundaliraren Postad 3 April , 2007 Rapport Share Postad 3 April , 2007 Bara att sätta in, ingen kod behövs. Jag clearade bonusen på max 2 timmar, 1-2 bord på lägsta fixednivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stiffan Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Får man bonusen på en gång eller kommer den efter man lirat ihop 100poäng? läste att man måste omsätta bonusen på sport eller poker sen för att kunna ta ut den, stämmer detta? superenkelt att omsätta 50dollar på betting (ta en match eller vad som ger 1,01 i odds och satsa, går in 99/100gånger) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Får man bonusen på en gång eller kommer den efter man lirat ihop 100poäng? läste att man måste omsätta bonusen på sport eller poker sen för att kunna ta ut den, stämmer detta? superenkelt att omsätta 50dollar på betting (ta en match eller vad som ger 1,01 i odds och satsa, går in 99/100gånger) Du får inte bonusen direkt utan måste "claima" den på deras hemsida, sedan kommer den efter ca 2 dagar. Vet inte om man får omsätta bonusen på betting. Men det är inte speciellt svårt att omsätta den på poker heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Folk på ett annat forum påstår att man kan ta ut den på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts