Gå till innehåll

April 50$ 100PP på Ladbrokes (rp)


frirullare

Recommended Posts

Glömde skriva det! Och det var inte ett aprilskämt.

Jag klantade mig dock. Tänk på att ni måste sätta in 50$ i en klumpsumma direkt in på pokerkontot från kreditkort/neteller etc. Jag spelade först upp till 50$ och flyttade allt till sport och sen poker igen. Men det räknades inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde skriva det! Och det var inte ett aprilskämt.

Jag klantade mig dock. Tänk på att ni måste sätta in 50$ i en klumpsumma direkt in på pokerkontot från kreditkort/neteller etc. Jag spelade först upp till 50$ och flyttade allt till sport och sen poker igen. Men det räknades inte..

 

Du har fortfarande inte skrivit vilket pokerrum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man bonusen på en gång eller kommer den efter man lirat ihop 100poäng? läste att man måste omsätta bonusen på sport eller poker sen för att kunna ta ut den, stämmer detta? superenkelt att omsätta 50dollar på betting (ta en match eller vad som ger 1,01 i odds och satsa, går in 99/100gånger)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man bonusen på en gång eller kommer den efter man lirat ihop 100poäng? läste att man måste omsätta bonusen på sport eller poker sen för att kunna ta ut den, stämmer detta? superenkelt att omsätta 50dollar på betting (ta en match eller vad som ger 1,01 i odds och satsa, går in 99/100gånger)

 

Du får inte bonusen direkt utan måste "claima" den på deras hemsida, sedan kommer den efter ca 2 dagar. Vet inte om man får omsätta bonusen på betting. Men det är inte speciellt svårt att omsätta den på poker heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...