brainslicer Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Enligt senaste rapporter, innehäller flera pokerklienters mjukvara ett extremt farligt virus. Hackare har lyckats komma in på pokersajters sidor och injisera skadlig kod i bland annat klient mjukvaror. Fyra dagar efter man smittats ändrar viruset nätagregatets bios, så strömförsörjningen från elnätet och musens strömförsörjing kastas om. Detta är det första kända viruset som är förenat med livsfara att bli smittat av. Några rapporter har redan inkommit om smittade dator ägare som fått allvarliga elchocker via musen, sedan dom orsakat så kallade "bad beats" för personer som har kontroll över viruset. Citera
JENZOER Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 ofta man tror på detta den första april.......... Citera
Fdix Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Sorry men det här var nog bland dom sämre försöken jag har sett idag Citera
Apex Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Det var som fan, måste vara därför pokerklienten uppmanar mig att byta min trådlösa mus till en med tråd....... :lol: Citera
ChRiiLLe Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Vilka nätaggregat har ett bios i sig? Citera
MrHej Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Haha, nej det lär ju vara ett skämt : Hmm vilken dag är det idag ? Citera
hakon18 Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Går ju inte läsa nåt på den här sidan idag. Man får verkligen vara på sin vakt =) Citera
Recommended Posts